Now showing items 1-2 of 2

    • Şehirlerin turizm ürünü olarak markalaştırılması: Hatay örneği 

      Babat, Duygu (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmada marka şehir olarak ilan edilen Hatay'ın marka denkliği boyutları ölçülerek, söz konusu boyutların şehre yeniden ziyaret, harcanan paraya atfedilen değer ve tatmin üzerinde bir etkisi olup olmadığı ...
    • Türkiye`de toplumsal bir sorun olarak kuma evliliği: Hatay örneği 

      Gümüş, Kezban (MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-09-27)
      Bu çalışmada Türkiye'de bir toplumsal sorun olan kuma evlilikleri Hatay ili örneği üzerinden analiz edilmiştir. Çalışmada nitel yöntem ve derinlemesine görüşme tekniği kullanılmıştır. Toplamda 29 kişi ile görüşülmüştür. ...