Mobilya işletmelerinde rekabeti etkileyen markalaşmanın yetersizliği ve çözüm yolları: İzmir ili mobilya işletmelerinde bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüzde işletmeler arasındaki rekabetin etkisi olabildiğince önemlidir. Bu nedenle işletmeler, ulusal ve uluslararası pazarlarda rakip işletmelerle rekabet etmek zorundadır. Bu rekabet ortamında müşteri isteklerini göz önüne alan, kaliteli ve düşük maliyetli ürünleri üreterek, müşterinin istediği zamanda ve yerde bunları hızlı bir biçimde müşterilerine sunan işletmeler başarılı olabilmektedir. Bu çalışmamızda mobilya işletmelerinde rekabeti etkileyen markalaşmanın yetersizliği ve çözüm yolları ile ilgili neler yapılması gerektiği üzerinde durulmuştur. Çalışma İzmir ilinde faaliyet gösteren mobilya işletmelerindeki idari yönetim personellerine ve ar-ge birimindeki personellere uygulanmıştır. Yapılan anket çalışması sonucunda sektördeki markalaşma sorunları ortaya çıkarılmış ve sonuçlar analiz edilmiştir In today's world, the effect of competition between businesses is very important. Due to this, businesses have to compute with counterparties in national and international markets. In this competitive environment, only the companies which take into consideration the need of their clients, rapidly produce quality and cheap products and deliver the goods to wherever the clients need, will be successful. In this study we concentrated on the effect of the lack of branding that effect the competitiveness of a furniture company and this study also concentrated on the solutions to these problems. This study has been implemented on managers and R&D staff at furniture businesses in Izmir province. Result of the survey carried out were analysed and problems with branding has been highlighted.
Collections