Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzen, Ertan
dc.contributor.authorKaraca, Özkan
dc.date.accessioned2020-12-29T13:15:11Z
dc.date.available2020-12-29T13:15:11Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/422113
dc.description.abstractGünümüzde işletmeler arasındaki rekabetin etkisi olabildiğince önemlidir. Bu nedenle işletmeler, ulusal ve uluslararası pazarlarda rakip işletmelerle rekabet etmek zorundadır. Bu rekabet ortamında müşteri isteklerini göz önüne alan, kaliteli ve düşük maliyetli ürünleri üreterek, müşterinin istediği zamanda ve yerde bunları hızlı bir biçimde müşterilerine sunan işletmeler başarılı olabilmektedir. Bu çalışmamızda mobilya işletmelerinde rekabeti etkileyen markalaşmanın yetersizliği ve çözüm yolları ile ilgili neler yapılması gerektiği üzerinde durulmuştur. Çalışma İzmir ilinde faaliyet gösteren mobilya işletmelerindeki idari yönetim personellerine ve ar-ge birimindeki personellere uygulanmıştır. Yapılan anket çalışması sonucunda sektördeki markalaşma sorunları ortaya çıkarılmış ve sonuçlar analiz edilmiştir
dc.description.abstractIn today's world, the effect of competition between businesses is very important. Due to this, businesses have to compute with counterparties in national and international markets. In this competitive environment, only the companies which take into consideration the need of their clients, rapidly produce quality and cheap products and deliver the goods to wherever the clients need, will be successful. In this study we concentrated on the effect of the lack of branding that effect the competitiveness of a furniture company and this study also concentrated on the solutions to these problems. This study has been implemented on managers and R&D staff at furniture businesses in Izmir province. Result of the survey carried out were analysed and problems with branding has been highlighted.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectAğaç İşleritr_TR
dc.subjectWood Productsen_US
dc.titleMobilya işletmelerinde rekabeti etkileyen markalaşmanın yetersizliği ve çözüm yolları: İzmir ili mobilya işletmelerinde bir uygulama
dc.title.alternativeInability of branding competition in furniture businesses an solutions: An aplication in furniture businesses in Izmir
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentAğaç İşleri Endüstri Mühendisliği Anabilim Dalı
dc.subject.ytmPrivate brand
dc.subject.ytmCo-branded
dc.subject.ytmSustainable competition
dc.subject.ytmWood furniture
dc.subject.ytmRegitration of trademark
dc.subject.ytmMassive furniture
dc.subject.ytmOffice furniture
dc.subject.ytmUrban furniture
dc.subject.ytmKitchen furniture
dc.subject.ytmBending of wood
dc.identifier.yokid10117241
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityMUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid426831
dc.description.pages98
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess