Search
Now showing items 1-3 of 3
Markalar arası işbirliklerinin ara mamûl üreticilerinin ihracat birim fiyat performansı üzerine etkisi: `İSKO` örneği
(2019-04-15)
Küreselleşmenin artarak gelişimi ve uluslararası etkileşim imkânlarının artışına bağlı olarak uluslararası ticaret, daha geniş bir perspektifle yürütülen ve daha karmaşık bir iş ilişkileri ağı tesis edilmesini mecburî kılan ...
Şehir markalaşması ve şehir markalaşma sürecinde Gaziantep örneği
(2019-10-10)
Şehirler; eski çağlardan beri yerleşim yerleri olmalarının dışında insanların yaşam tarzlarına yön vermişler, günümüzde önem derecelerini daha da arttırarak çekim merkezi haline gelmişlerdir. Daha fazla iş ve yaşam alanına ...
Afganistandaki Ocarina markasına ilişkin marka değerini oluşturan faktörlerin analizi
(2019-06-13)
Markalar günümüz pazarlarında daha fazla müşteriyi cezbetmek için en önemli kaynak ve şirketlerle tüketiciler arasındaki arayüzdür. Bu yüzden şirketler markanın değerini etkileyen faktörlere sürekli olarak odaklamaya ...