Üniversite öğrencilerinin marka bağlılıkları üzerine bir araştırma: Şehirlerarası ulaşım sektöründe bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
`Yeni Dünya` ifadesi ile adlandırılan günümüz piyasalarında, bilgiteknolojilerin ilerlemesi ve ürün çeşitliliğinin artması ile beraber yoğun bir rekabetortamı yaşanmaktadır. Yaşanılan bu durum, ekonomik sistemin iki önemli tarafı olanişletmelere ve tüketicilere risk ve tehdit oluşturmaktadır. Tarafların rekabetteüstünlük ve zaman konularında avantajlı olabilmelerinde marka ve marka bağlılığıönemli bir faktör olarak görülmektedir.Bu çalışmada, tüketici dünyasının genç kesimini oluşturan üniversiteöğrencilerinin karayolu seyahat firmalarına karşı göstermiş oldukları markabağlılıkları ve marka güveni olgularının satın alma davranışlarına etkilerini ölçerek,demografik faktörlere göre farklılaşıp farklılaşmadığı incelenmiştir.Araştırma, Bursa Uludağ Üniversitesinde okuyan 744 üniversite öğrencisi ileyapılmıştır. Toplanılan veriler istatistiksel analiz programı ile değerlendirilmiştir. There is a competitive atmosphere in today?s market that is called as NewWorld, as a result of growing of information technology and variety of products.That situation is treated to the firm and client ineline of the economic system. Brandand brand loyalty is a vital factor for being advantageous competitive in dominateand usage time of about.This study examined university students trust on brand of travel agent andtrust on brand purchasing of effect by considering whether factors to becamedifferent or not.This research?s data gathered from who studying at the Bursa UludagUniversitesi. Also data was examined by statistical analysis program.
Collections