Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzmen, Müjdat
dc.contributor.authorDoğan, Cihad
dc.date.accessioned2020-12-29T11:52:14Z
dc.date.available2020-12-29T11:52:14Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/406037
dc.description.abstract`Yeni Dünya` ifadesi ile adlandırılan günümüz piyasalarında, bilgiteknolojilerin ilerlemesi ve ürün çeşitliliğinin artması ile beraber yoğun bir rekabetortamı yaşanmaktadır. Yaşanılan bu durum, ekonomik sistemin iki önemli tarafı olanişletmelere ve tüketicilere risk ve tehdit oluşturmaktadır. Tarafların rekabetteüstünlük ve zaman konularında avantajlı olabilmelerinde marka ve marka bağlılığıönemli bir faktör olarak görülmektedir.Bu çalışmada, tüketici dünyasının genç kesimini oluşturan üniversiteöğrencilerinin karayolu seyahat firmalarına karşı göstermiş oldukları markabağlılıkları ve marka güveni olgularının satın alma davranışlarına etkilerini ölçerek,demografik faktörlere göre farklılaşıp farklılaşmadığı incelenmiştir.Araştırma, Bursa Uludağ Üniversitesinde okuyan 744 üniversite öğrencisi ileyapılmıştır. Toplanılan veriler istatistiksel analiz programı ile değerlendirilmiştir.
dc.description.abstractThere is a competitive atmosphere in today?s market that is called as NewWorld, as a result of growing of information technology and variety of products.That situation is treated to the firm and client ineline of the economic system. Brandand brand loyalty is a vital factor for being advantageous competitive in dominateand usage time of about.This study examined university students trust on brand of travel agent andtrust on brand purchasing of effect by considering whether factors to becamedifferent or not.This research?s data gathered from who studying at the Bursa UludagUniversitesi. Also data was examined by statistical analysis program.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleÜniversite öğrencilerinin marka bağlılıkları üzerine bir araştırma: Şehirlerarası ulaşım sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeA research on university students brand loyalty: Intercity transport sector an application
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmIntercity travel
dc.subject.ytmYoungs
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmTransportation sector
dc.subject.ytmBrand
dc.identifier.yokid464157
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid322080
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplinePazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess