Search
Now showing items 1-5 of 5
Fen ve teknoloji dersinin uygulamalarında işbirlikli öğrenme modelinin öğrencilerin akademik başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, Fen ve Teknoloji dersinin işlenişinde, işbirlikli öğrenmemodelinde kullanılan Okuma-Yazma-Uygulama ve Birlikte Öğrenme yöntemleri ileGeleneksel Öğretim yönteminin öğrenci başarıları üzerine etkisinin ...
Maddenin yapısı ve özellikleri ünitesinin öğretiminde iki farklı işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve epistemolojik tutumları üzerine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı; Fen ve Teknoloji dersinde yer alan `Maddenin Yapısı ve Özellikleri` ünitesinin öğretiminde, işbirlikli öğrenme modelinin uygulanmasında kullanılan okuma-yazma-uygulama, jigsaw II ve geleneksel öğretim ...
İlköğretim dördüncü sınıf fen ve teknoloji dersi öğretiminde uygulanan Jigsaw ve grup araştırması tekniklerinin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim 4. sınıf Fen ve Teknoloji dersi öğretimi sürecine katılan ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, işbirlikli öğrenme yönteminin uygulanmasında kullanılan Grup Araştırması ...
6. sınıf fen ve teknoloji dersindeki hücre ve organelleri` konusunun eğitsel oyun yöntemiyle öğretilmesinin öğrencilerin akademik başarisina etkisi
(2018-08-06)
Bu deneysel araştırmanın amacı, ilköğretim 6. sınıf Fen ve Teknoloji dersi ?Hücre ve Organelleri? konusunun öğretiminde eğitsel oyunlara dayalı öğrenmenin uygulandığı deney grubu ile geleneksel öğretim yönteminin uygulandığı ...
İlköğretim ikinci kademede fen ve teknoloji dersinde öğrenme amaçlı yazma aktivitelerinde kullanılan modsal betimlemelerin akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmada, öğrenme amaçlı yazma aktiviteleri içinde modsal betimlemelerin kombinasyonunun öğrenmeye etkisi araştırılmıştır. Araştırma zayıf deneysel bir araştırma olup karşılaştırma gruplarına ön-test ve son-test ...