Search
Now showing items 1-10 of 22
Öğrencilerin tarih sunum araçlarına yaklaşımı (Erzurum örneği)
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, öğrencilerin, tarih bilinçlerini etkileyen faktörleri ne derece keyif verici ve güvenilir buldukları ile bu faktörlere ve tarih sunumlarına ilişkin görüşlerinin tarih metodolojisi açısından eleştirel ...
Sosyal bilgiler öğretiminde Osmanlı tarihi konularında uygulanacak yöntem ve teknikler
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE OSMANLI TARİHİ KONULARINDA UYGULANACAK YÖNTEM VE TEKNİKLER Cahit DUMLUDAĞ Danışman: Yrd.Doç. Dr. Ali Sinan BİLGİLİ 2000-Sayfa: 101 Jüri: Yrd.Doç. Dr. Ali Sinan BİLGİLİ ...
Tarih öğretiminde drama yönteminin etkililiği
(2018-08-06)
Bu çalışmanın yapılmasındaki amaç tarih derslerini drama yöntemi ile işlemenin etkili bir yöntem olup olmadığını ortaya koymaktır. Araştırmada ön test- son test kontrol gruplu deneysel desen kullanılmıştır. Yapmış olduğum ...
Tarih öğretmenlerinin yapılandırmacı eğitim uygulamaları hakkındaki görüşleri: Erzurum örneği
(2018-08-06)
ÖZET Yapılan bu araştırmayla, 2008-2009 eğitim-öğretim yılından itibaren ülkemizokullarının tarih ders programlarında uygulanmaya başlanan yapılandırmacı eğitimanlayışı ile ilgili tarih öğretmenlerinin görüşleri belirlenmeye ...
Öğrencilerin tarih sunum araçlarına yaklaşımı (Erzurum örneği)
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, öğrencilerin, tarih bilinçlerini etkileyen faktörleri ne derece keyif verici ve güvenilir buldukları ile bu faktörlere ve tarih sunumlarına ilişkin görüşlerinin tarih metodolojisi açısından eleştirel ...
Ortaöğretimde tarih derslerinde kullanılan öğretim yöntemleri
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ORTAÖĞRETİMDE TARİH DERSLERİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Türker GÜNDOĞDU Danışman: Yrd. Doç. Dr. Betül ASLAN 2003-Sayfa :165 Jüri : Yrd.Doç. Dr. Betül ASLAN Alan araştırması niteliği taşıyan ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...
Ortaöğretimde tarih derslerinde kullanılan öğretim yöntemleri
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ORTAÖĞRETİMDE TARİH DERSLERİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Türker GÜNDOĞDU Danışman: Yrd. Doç. Dr. Betül ASLAN 2003-Sayfa :165 Jüri : Yrd.Doç. Dr. Betül ASLAN Alan araştırması niteliği taşıyan ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...
Sosyal bilgiler öğretiminde Osmanlı tarihi konularında uygulanacak yöntem ve teknikler
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE OSMANLI TARİHİ KONULARINDA UYGULANACAK YÖNTEM VE TEKNİKLER Cahit DUMLUDAĞ Danışman: Yrd.Doç. Dr. Ali Sinan BİLGİLİ 2000-Sayfa: 101 Jüri: Yrd.Doç. Dr. Ali Sinan BİLGİLİ ...