Search
Now showing items 1-8 of 8
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Antecedents and outcomes of self-determined engagement in Turkish efl classrooms: A mixed-method approach
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı yabancı dil olarak İngilizce öğrenen öğrencilerin öz-belirlemeci ders katılımının öncüllerini ve sonuçlarını bir öz-sistem motivasyonel gelişim çerçevesinde araştırmaktır. Modern bir motivasyon teorisine ...
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Effects of task repetition on the accuracy, fluency and complexity of Turkish EFL learners oral discourse
(2018-08-06)
Bu çalışma dilin kullanımında ikinci dil bilgisinin dil öğrenenler tarafından kullanılabilme yetisini araştırmayı amaçlamaktadır. Konu tekrarı aracılığıyla anlama odaklanma ihtiyacının düşünülerek dil öğrenenlerin girdi ...
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Rhetorical construction of English language teaching research articles in Turkish context: A genre-based discourse analysis
(2018-08-06)
Bu tez çalışması, esasen çok yönlü söylem analizi çerçevesinde Türk akademisyenlerin bilgi üretiminde sosyal yönden yapılandırılmış kalıplar olarak İngiliz Dili Eğitimi araştırma makalelerinde örüntülenmiş hitabi edimleri ...
A study of questionable effect of teachers` corrective feedback on university English students` compositions
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı öğretmenlerin üniversite öğrencilerinin yazılarına ilişkin yazdıkları yorum ve dönütlerin yararsızlığını ortaya koymaktır. Bu amaçla konu ile ilgili yazın etraflıca incelenmiştir. Mevcut çalışma şu üç ...