Search
Now showing items 1-10 of 14
Sosyal bilgiler dersinde argümantasyon tabanlı öğrenme yönteminin kullanılmasının öğrencilerin akademik başarılarına, bilimsel düşünme becerilerine ve bilimsel tartışma düzeylerine etkisi
(2020-07-07)
Amaç: Bu çalışmada, argümantasyon tabanlı öğrenme yönteminin, 7. sınıf sosyal bilgiler öğrencilerinin akademik başarılarına, bilimsel düşünme becerilerine ve bilimsel tartışma düzeylerine etkisini incelemek amaçlanmıştır.Yöntem: ...
Öz-düzenleyici öğrenmenin görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
(2020-05-10)
Bu araştırmanın amacı öz düzenlemeli öğrenme yaklaşımının görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisini incelemektir.Nicel araştırma yöntemlerinden ...
Ters yüz sınıf modelinin 7. sınıf sosyal bilgiler dersi yaşayan demokrasi ünitesinde öğrencilerin akademik başarısına etkisi
(2020-07-06)
Amaç: Bu araştırma ile ters yüz sınıf modelinin, Milli Eğitim Bakanlığı'nın resmi olarak uygulanmasını istediği etkinlik temelli yapılandırmacı yaklaşıma göre 7. Sınıf öğrencilerinin Sosyal Bilgiler dersi Yaşayan ...
Eğitsel rehberlik temelli sosyal bilgiler ders materyallerinin öğrencilerin akademik başarısına etkisi
(2020-09-25)
Amaç: Bu araştırmanın amacı, Eğitsel Rehberlik Temelli Hazırlanan Sosyal Bilgiler Ders Materyallerinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisini araştırmaktır. Yöntem: Araştırma, karma yönteme göre tasarlanmıştır. Karma ...
İlköğretim 7. sınıf müzik öğretiminde teknoloji destekli materyal kullanımının akademik başarıya etkisi
(2020-01-02)
Amaç: Bu araştırmanın amacı; İlköğretim 7. sınıf müzik öğretiminde teknoloji destekli öğretim materyali kullanımının öğrencilerin akademik başarı düzeylerine etkisini tespit etmektir.Yöntem: Bu çalışmada, nicel araştırma ...
Argümantasyon yaklaşımı ile olasılık öğretiminin öğretmen adaylarının başarılarına ve bilgilerinin kalıcılığına etkisi
(2020-10-23)
Amaç: Bu araştırmanın amacı, argümantasyon yaklaşımı ile olasılık öğretiminin matematik öğretmen adaylarının olasılık başarısına ve olasılık bilgilerinin kalıcılığına etkisi ile matematik öğretmen adaylarının argümantasyon ...
İşbirlikli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin coğrafya derslerindeki akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
(2020-02-14)
Araştırmada ortaöğretim 10.sınıf coğrafya dersinde yer alan `Mekansal bir sentez Türkiye` adlı ünitede bulunan Türkiyenin nüfusu öğrenme alanındaki kazanımların öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yaklaşımlarından Jigsaw II ...
Jigsaw ve birlikte soralım birlikte öğrenelim yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarılarına ve duyuşssal gelişimlerine etkisi
(2020-02-13)
Amaç: Araştırma ortaokul 6.sınıf Fen bilimleri dersinde kullanılacak olan işbirlikli öğrenme modelindeki jigsaw ve birlikte soralım birlikte öğrenelim yöntemlerinin 'Dünyamız, Ay ve Yaşam Kaynağımız Güneş' ...
Örnek olay öğretim yönteminin 10. sınıf coğrafya dersi çevre ve toplum ünitesindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
(2020-01-17)
Amaç: Bu araştırmanın amacı, örnek olay öğretim yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ile öğrenmede kalıcılık üzerindeki etkisini incelemek ve örnek olay öğretim yöntemine ilişkin öğrenci görüşlerini belirlemektir.Yöntem: ...
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarılarına eleştirel düşünme eğilimlerine ve argüman oluşturma becerilerine etkisi
(2020-02-14)
Amaç: Bu araştırmanın amacı Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarılarına, eleştirel düşünme eğilimlerine, argüman oluşturma becerilerine etkisini ve öğrencilerin argümantasyon tabanlı ...