Show simple item record

dc.contributor.advisorAkşit, Halis Necmi
dc.contributor.authorAnder, Tuğba
dc.date.accessioned2020-12-02T13:22:33Z
dc.date.available2020-12-02T13:22:33Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/39882
dc.description.abstractİletişimsel dil öğretimi son yıllarda İngilizce dil öğretiminde oldukça etkili olmuştur. Bu konuda ders kitaplarını da içinde bulunduran birçok materyal iletişimsel dil öğretimi ilkelerine uygun olarak tasarlanmıştır ve iletişimsel dil öğretimi ile nasıl uyumlu olduğunu veya uyumlu olup olmadığını görmek için analiz edilmiştir. Türkiye bağlamında birkaç lise ders kitabı tasarlanmıştır ve bu açıdan incelenmiştir fakat iletişimsel dil öğretimi açısından New Bridge to Success kitabının içeriğinin detaylı bir çalışma örneği bulunmamaktadır. Bu çalışma Anadolu Liseleri için hazırlanan New Bridge to Success adlı ders kitabının hangi ölçüde iletişimsel dil öğretimi yaklaşımının ilkeleriyle uyum içinde olduğunu incelemeyi amaçlar. Ders kitabının her bölümünde verilen görevleri incelemek ve ders kitabının odaklanmayı hedeflediği alt becerileri belirlemek amacıyla bu çalışma içerik analizi yöntemini kullanmıştır.Anahtar Kelimeler: ĠletiĢimci dil öğretimi, Ġngilizce öğretimi, ders kitabıdeğerlendirmesi
dc.description.abstractCommunicative language teaching (CLT) has been widely influential in English language teaching for the last two decades. Therefore, many materials including textbooks have been designed considered the principles of communicative language teaching, and have been analysed to see how, or if, they are compatible with communicative language teaching. In the context of Turkey, several high school textbooks have been designed, and have undergone such analysis but there is no prior example of a study investigating the content of New Bridge to Success (NBS) in detail with respect to CLT. This study aims to explore the extent to which New Bridge to Success Elementary for Anatolian High Schools is in keeping with the principles of CLT. To this end, the study used content analysis to examine the tasks given in each section of the textbook, and to identify the sub-skills the textbook intends to focus on.Key words: Communicative language teaching, teaching English, textbook evaluationen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleExploring communicative language teaching in a grade 9 nationwide textbook: New Bridge to Success
dc.title.alternative9. sınıf New Bridge to Success ulusal İngilizce ders kitabındaki iletişimsel dil öğretimi yaklaşımlarının incelenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmCommunicative language teaching
dc.subject.ytmBooks
dc.subject.ytmTextbooks
dc.subject.ytmTeaching
dc.subject.ytmTeaching methods
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmNew Bridge To Success
dc.subject.ytmCommunicative language teaching
dc.subject.ytmLanguage teaching
dc.identifier.yokid10081439
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityİHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid395383
dc.description.pages178
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess