Show simple item record

dc.contributor.advisorMıchou, Aıkaterını
dc.contributor.advisorBuckıngham, Louısa Jane
dc.contributor.authorHutchings Aydin, Jayne
dc.date.accessioned2020-12-02T13:22:19Z
dc.date.available2020-12-02T13:22:19Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/39862
dc.description.abstractBu çalışma çocukların okul dışında kullandıkları dijital kaynaklarla konuşma becerilerini geliştirmeye odaklanır. Bu araştırma Türkiye, Ankara'da bir özel okulda gerçekleştirildi. Katılımcılar 7 ve 8 yaşlarındaki kız ve erkek çocuklarından oluşur. Bu araştırma ikinci dil öğrenimi, öğrencilerin konuşmaya olan istekleri, dil öğrenimi sürecinde veli katılımı ve Türkiye'deki çocuk öğrencilerin konuşma becerilerini geliştirmek için ödev olarak verilen dijital kaynakların kullanımı konularıyla desteklendi. Bu araştırmayla çocukların İngilizce telafuzlarının verilen çalışmalar aracılığıyla hedeflenen öğrenme modeline nasıl öncülük ettiğini araştırıldı. İkinci dil öğrenmini `iletişim kurma istekleri` alanında alanında yapılan diğer çalışmalar genellikle yetişkin öğrenenlere odaklanmıştır. Bu araştırmadan elde edilen nitel veriler doğrultusunda öğrenciler gerekli araçları sunmak ve teşvik etmek öğrencilerin `iletişim kurma istekleri ` seviyelerini arttırabilir.Anahtar Kelimeler: ĠletiĢim kurma isteği, dijital, konuĢma, telaffuz
dc.description.abstractThis study focused on developing young learners speaking skills through the use of digitalized out-of-class activities. The study was conducted as experimental research in a private primary school in Ankara, Turkey. The participants are both male and female and between the ages of 7 and 8. The research is supported by the acquisition of second language learning, student's willingness to communicate, parental involvement in language learning and the use of digitalized learning activities assigned as homework to develop young Turkish learners speaking skills. The study examined how through the use of focused practice activities children's pronunciation of English could be guided toward the target model. Previous research on willingness to communicate in L2 has mainly involved older learners. From the qualitative data gathered the findings suggest that providing students with the necessary tools and support can increase their willingness to communicate levels.Key words: WTC: Willingness to communicate, digitalized, speaking, pronunciationen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleThe use of digitalized out of class speaking activities to promote pronunciation skills in younger learners
dc.title.alternativeErken yaşta dil öğrenenlerinin telafuzunu teşvik etmede sınıf dışı dijital konuşma etkinlikleri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmLearning methods
dc.subject.ytmLearning
dc.subject.ytmStudy of languages
dc.subject.ytmDigital media
dc.subject.ytmForeign language learning
dc.subject.ytmElectronic learning
dc.subject.ytmSecond language learning
dc.subject.ytmSpeaking
dc.subject.ytmPronunciation
dc.subject.ytmSpeaking skills
dc.identifier.yokid10074100
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityİHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid395402
dc.description.pages101
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess