Cultural change bei daimler-internationaler transfer von unternehmenskulturellen instrumenteneine empirische untersuchung zur rezeption von neuenunternehmensprinzipien im tochterunternehmenMercedes- Benz Turkey
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Küreselleşme nedeniyle, çok uluslu şirketler standardize edilmiş kurumsal kültür araçlarını yabancı şubelerine entegre etmeye çalışmakta ve böylece küresel olarak homojen bir kurumsal kültür yaratmaktadır. Bu durum, uygulamada kurumsal ve kültürel faktörlerin neden olduğu zorluklara ve direnişe yol açabilir. Bu çalışmanın amacı, Mercedes-Benz Türkiye iştiraki içindeki kültürel değişimin içselleştirilmesini araştırmak için ampirik araştırmaları kullanmak ve personel uygulamalarının ve kurumsal kültürel araçların transferinde zorlukları araştırmak. Bunu yaparken, dünya çapında kullanılan kurumsal kültürel araçların etkinliği kritik bir şekilde incelenmektedir. Due to globalization, multinational companies are trying to integrate standardized corporate culture instruments into their foreign branches, thereby creating a globally homogenous corporate culture. This can lead to challenges and resistance in the implementation, which is caused by institutional and cultural factors. The aim of this work is to use empirical research to investigate the reception of cultural changes in the subsidiary Mercedes-Benz Turkey and to study out the challenges involved in the transfer of personnel practices and corporate cultural instruments. In doing so, the effectiveness of corporate cultural instruments used worldwide is critically examined.
Collections