Show simple item record

dc.contributor.advisorÇilden, Şeyda
dc.contributor.authorAkin, Özlem
dc.date.accessioned2020-12-29T08:57:09Z
dc.date.available2020-12-29T08:57:09Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/374626
dc.description.abstractBu araştırma, Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinde okuyan öğrencilerin Keman öğretim Programı'nda öngörülen hedef ve davranışlara ulaşma düzeylerini, bu okullardaki gerekli araç gereç durumunu ve ölçme değerlendirmenin nasıl yapıldığını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Bu amaçla, Ankara, İstanbul, İzmir, Eskişehir, Bursa, Bolu, Denizli, Samsun ve Sinop A.G.S. Liselerinde 2000 - 2001 öğretim yılında görev yapmış keman eğitimi dersi öğretmenlerine anket uygulanmış, bu yolla görüşleri alınmış ve istatistiksel işlemlerle tablolaştınlmıştır. Bu araştırmada elde edilen bulgulara göre AGSL Müzik Bölümlerinde uygulanmakta olan Keman öğretim Programı Uygulamalarında öngörülen hedeflere beklenilen düzeyde ulaşılamadığı ve programın 4 yıllık eğitim için ağır bir program olduğu belirlenmiştir.Anahtar Kelimeler : Keman, Keman Eğitimi, AGSL
dc.description.abstractThis research has been carried out to determine the students' level of acquiring the target and behaviours put forward in Violin Teaching Curriculum of the students in music departments of Anatolian Fine Arts High School, to determine the condition of materials necessary in those schools and how the measuring and evaluation is accomplished. For this purpose the questionary of this research was applied to instructors who have been working in the 2000 - 2001 Teaching session at the Anatolian Fine Arts High Schools in Ankara, Istanbul, İzmir, Eskişehir, Bursa, Bolu, Denizli, Samsun and Sinop. Their viewpoints were collected in this way and the results were illustrated in tables with statistical calculations. According to the data obtained in this research the proposed targets weren't reached at a satisfactory level and as a result it has been found that this curriculum is very hard for a four - year education process. Key Words : Violin, Education of Violin, AGSLen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectMüziktr_TR
dc.subjectMusicen_US
dc.titleAnadolu güzel sanatlar liselerindeki keman öğretim programı uygulamalarının değerlendirilmesi
dc.title.alternativeThe evaluation of Anatolia fine arts high school`s violin teaching curriculum
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentMüzik Öğretmenliği Anabilim Dalı
dc.subject.ytmViolin
dc.subject.ytmHigh schools
dc.subject.ytmMusic education
dc.subject.ytmAnatolian high school of fine arts
dc.subject.ytmInstrumental education
dc.identifier.yokid110655
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid107146
dc.description.pages121
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess