Müzik eğitimcisi yetiştiren kurumlardaki piyano ile eşlik faaliyetleri
dc.contributor.advisor | Süer, Rıdvan | |
dc.contributor.author | Koçak, Buğra | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T08:57:06Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T08:57:06Z | |
dc.date.submitted | 2001 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/374614 | |
dc.description.abstract | ÖZET Betimsel alan araştırması niteliğindeki bu araştırmanın konusu müzik öğretmeni yetiştiren kurumların öğrencilerinin piyano ile eşlik faaliyetleridir. Piyanoda eşlik çalma/düzenleme becerilerinin düzeyleri ile ilgili bilgi-beceri ve faaliyetlerin derslere dağılımının saptanması amaçlanmıştır. Araştırmanın evreni ve örneklemini GÜGEF Müzik Öğretmenliği Anabilim dalında 1999-2000 tarihinde 3. ve4. sınıflarda okuyan öğrenciler oluşturmaktadır. Veriler, anket tekniği kullanılarak toplanmış, frekans ve yüzde ile analiz edilmiştir. Elde edilen bulgular karşılaştırılarak, öğretim programını, kapsamı, süresi, ders süreleri ve içeriği ile eğitim standartları açısından, müzik öğretmeni adaylarına eşlik becerilerinin kazandırılmasında oldukça yetersiz olduğu sonucuna varılmıştır. | |
dc.description.abstract | ABSTRACT The subject of this descriptive field survey is the piano and accompaniment activities carried out by the students of the institutions where music teachers are trained. This study aims at the observation of the lectural distribution of the knowledge-skills and activities concerning the level of the accompaniment and arrangement skills in the piano. The discourse and sampling of the survey consist of the junior and senior students studying in the Musical Training Department of GÜGEF in 199-2000. the data have been collected by utilizing from the technique of questionnaire, analyzing by the frequency and percent calculations Having compared the findings on hand, it was concluded that the candidates for becoming music teachers are insufficient to gam the accompaniment skills in question in terms of the tuition programme, the t, the period, the lecture periods and educational skills. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Müzik | tr_TR |
dc.subject | Music | en_US |
dc.title | Müzik eğitimcisi yetiştiren kurumlardaki piyano ile eşlik faaliyetleri | |
dc.title.alternative | The Accompaniment activities by the piano in the institutions where the music instructors are trained | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Piano | |
dc.subject.ytm | Music | |
dc.subject.ytm | Musical instruments | |
dc.subject.ytm | Teacher training | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.identifier.yokid | 110582 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 107190 | |
dc.description.pages | 90 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |