Show simple item record

dc.contributor.advisorŞeren, Mehmet
dc.contributor.authorKoşan, Şaban
dc.date.accessioned2020-12-29T08:55:29Z
dc.date.available2020-12-29T08:55:29Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/373988
dc.description.abstractÖZET Bu araştırmada `Lise yöneticilerinin seçiminde kullanılan ölçütler hakkında öğretmenlerin görüşleri` tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırma için, öncelikle ilgili literatür taraması yapılmıştır. Araştırmada veri toplama aracı olarak kullanılan ankette `Yönetici olarak atanacaklarda aranacak ölçütler` yer almış, öğretmenlerin üç ana başlık altında toplanan bu ölçütler hakkında ne düşündükleri ortaya konulmaya çalışılmıştır. Araştırma, Ankara ili Merkez ilçelerindeki resmi-genel liselerde görevli lise öğretmenleri üzerinde yapılmıştır. Konu, öğretmenler tarafından ilgiyle karşılanmış, çalışmaya katılım yüksek düzeyde olmuştur. Bizzat araştırmacı tarafından toplanan anketler, analiz edilmiş, elde edilen bulgular ilişkili oldukları alt problemler altında tablolar halinde gerekli açıklama ve yorumlamalarıyla birlikte verilmiştir.
dc.description.abstractABSTRACT In this research, ` The view of the teachers regarding to the methods of assesment to appoint a high school administrator ` has been tried to be established for this purpose, the litrature has been studied. The questiniaire for this research to obtain some values, contained questions in accordance with the requirements for the appointment of the administrators. These values has been gathered under three catagories. By the result of the questionaires which had been answered by the teachers. To reflect their view about the subject. For this research, the teachers have contributed who work in the state as well as in private high schools in the city and the villages of Ankara. The subject has been found interesting by the teachers and participation was quite high. The questionaires have been analized by the researcher himself and the assessments of the results have been gathered under different charts with the comments and interpretations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleLise yöneticilerinin seçiminde kullanılan ölçütler hakkında öğretmenlerin görüşleri
dc.title.alternativeThe View of the teachers regarding to the methods of assesment to appoint a high school administrator
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmEducational administration
dc.subject.ytmHigh schools
dc.subject.ytmTeachers
dc.subject.ytmSchool administration
dc.subject.ytmTeacher opinions
dc.subject.ytmManagers
dc.subject.ytmSchool administrators
dc.identifier.yokid113721
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid113182
dc.description.pages86
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess