Eğitim fakültelerinin güzel sanatlar eğitimi bölümü müzik öğretmenliği anabilim/anasanat dalı bireysel çalgı eğitimi I-II (flüt) dersi için `yerelden evrensele` bir öğretim programı model önerisi
dc.contributor.advisor | Şentürk, Nezihe | |
dc.contributor.author | Cüceoğlu, Gülten | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T08:55:20Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T08:55:20Z | |
dc.date.submitted | 2002 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/373927 | |
dc.description.abstract | ÖZET Bu araştırmada, Eğitim Fakültelerinin Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Anabilim/Anasanat Dalı Bireysel Çalgı Eğitimi I-II (flüt) dersine yönelik olarak, flüt öğretim programlan incelenmiş, geleneksel ve klasik müzik örneklerine yer veren çağdaş bir flüt öğretim programı hazırlanmıştır. Bireysel Çalgı Eğitimi I-II (flüt) dersi için hazırlanan bu programda hedefler, hedef davranışlar, içerik, yöntem ve teknikler, öğretme öğrenme durumları ve sınama-ölçme durumları yer almaktadır. Ayrıca araştırmacı tarafından, öğretilecek konulara ilişkin geleneksel ve klasik müzik örneklerini kapsayan bir dağarcık oluşturulmuştur. | |
dc.description.abstract | ABSTRACT In this paper was prepared for flute lessons in the first year of Music Education Branch of the Fine Atrs Department of the Faculty of Education. The programs of flute education was investigated for flute lessons in the first year. It was prepared for the purpose of providing a model for a program of modern flute tuition which gives place to both traditional and classical music. The aims of this program for year I of tuition with individual musical instruments includes targets, target aims, contents, teaching and learning situations and evaluation. In addition, based on research, the realitionship between the subjects to be learnt which include examples of traditional and classical music are contained as a resource. TC YtJKSEKÖ?RFTIMKim»Mî İOKÜMAKTASYOM MEBKE2İ | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Müzik | tr_TR |
dc.subject | Music | en_US |
dc.title | Eğitim fakültelerinin güzel sanatlar eğitimi bölümü müzik öğretmenliği anabilim/anasanat dalı bireysel çalgı eğitimi I-II (flüt) dersi için `yerelden evrensele` bir öğretim programı model önerisi | |
dc.title.alternative | The Department of fine arts of the faculty of education major discipline of music teaching first year teaching of individual musical instruments I-II (flute) `traditional to universal` guidelines for a teaching program model | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Fine arts faculty | |
dc.subject.ytm | Flute | |
dc.subject.ytm | Instrumental education | |
dc.subject.ytm | Curriculum | |
dc.identifier.yokid | 116947 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 113292 | |
dc.description.pages | 186 | |
dc.publisher.discipline | Müzik Öğretmenliği Bilim Dalı |