Performance differences in the ELT department between the students who attended prep classes and the ones who did not
dc.contributor.advisor | Çakır, Abdulvahit | |
dc.contributor.author | Özdoğan, Mehmet | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T08:55:10Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T08:55:10Z | |
dc.date.submitted | 2002 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/373859 | |
dc.description.abstract | ÖZET Bu çalışmanın amacı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalında I. Sınıfta okuyan öğrencilerden İngilizce Hazırlık okuyup gelenler ile Hazırlık atlayıp gelenler arasında nasıl bir performans farklılığı olduğunu incelemektir. Bu çalışmada dört bölüm vardır. İlk bölümde amaç çalışma boyunca tartışılan problemi, çalışmanın amacını ve kapsamını sunmaktır. Bu çalışmanın ikinci bölümü konuyla ilgili kaynak taramasını kapsamaktadır. Bu bölüm İngilizce'nin tüm dünyada ve ülkemizdeki önemini, yabancı dil ve Hazırlık eğitiminin ülkemizdeki konumunu ve Gazi Üniversitesi Hazırlık Programının genel durumunu vermektedir. Üçüncü bölüm çalışmaya katılan öğrenci ve öğretmenlerden anket ve görüşme yoluyla ve öğrencilerin I. Sınıf notlarından elde edilen verilerin analizini ve yorumlanmasını içermektedir Dördüncü bölüm çalışmanın kısa bir özetinin yapıldığı sonuç bölümüdür. | |
dc.description.abstract | ABSTRACT This study aims to find out performance differences between the ELT Department first year students who attended Prep Classes at Gazi University and the ones who passed the Preparatory Class Exemption Test and did not attend these classes. This study has four chapters. The purpose of the first chapter is to give the problem to be discussed throughout the study. The aim and the scope of the study are also given in this chapter. The second chapter presents the literature review of the thesis. This chapter presents the significance of English all around the world and in our country and the state of foreign langage education and prep education in our country and a general appearance of Gazi University Preparatory Programme. Chapter three deals with the analysis and the interpretation of data collected through the questionnaires administered to the students and instructors and the students' first year grades. Chapter four, which is the conclusion part, involves a brief summary of the study. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | İngiliz Dili ve Edebiyatı | tr_TR |
dc.subject | English Linguistics and Literature | en_US |
dc.title | Performance differences in the ELT department between the students who attended prep classes and the ones who did not | |
dc.title.alternative | İngilizce öğretmenliği bölümündeki hazırlık okuyan ve okumayan öğrencilerin İngilizce ders performans farklılıkları | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Preparatory classes | |
dc.subject.ytm | English | |
dc.subject.ytm | Foreign language education | |
dc.identifier.yokid | 116621 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 113231 | |
dc.description.pages | 86 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |