İlköğretim 4. sınıf ingilizce dersindeki şarkıların müzik öğretmeni destekli öğretiminin öğrencilerin ingilizce dersine ilişkin tutumları ve başarıları üzerine etkisi (Ankara Talâtpaşa İlköğretim Okulu Örneği
dc.contributor.advisor | Töreyin, Ayşe Meral | |
dc.contributor.author | Şaktanli, Süleyman Cem | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T08:41:21Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T08:41:21Z | |
dc.date.submitted | 2007 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/369317 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Müzik | tr_TR |
dc.subject | Music | en_US |
dc.title | İlköğretim 4. sınıf ingilizce dersindeki şarkıların müzik öğretmeni destekli öğretiminin öğrencilerin ingilizce dersine ilişkin tutumları ve başarıları üzerine etkisi (Ankara Talâtpaşa İlköğretim Okulu Örneği | |
dc.title.alternative | The influence of songs and music teacher-supported english teaching classes in fourth graders on attitudes towards to english course and the success of the students in english classes (the sample of Ankara Talâtpaşa İlköğretim Okulu Örneği) | |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Music education | |
dc.subject.ytm | Primary education schools | |
dc.subject.ytm | Singing | |
dc.identifier.yokid | 9004195 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 207125 | |
dc.description.pages | 131 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |