Farklı ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri ile İngilizce dersi özyeterlik algılarının incelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu tezde, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı farklı ortaöğretim kurumlarında öğrenim görmekte olan öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri ile İngilizce dersi öz yeterlik algılarının incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın yürütülmesinde genel tarama modeli kullanılmıştır. Bu araştırmada Milli Eğitim Bakanlığına bağlı farklı ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerden bir kesit alınarak, bu öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri ile İngilizce dersi özyeterlik algıları incelenmiştir. Bu noktadan hareketle araştırmada üç temel probleme yanıt aranmıştır: 1. Farklı ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören ortaöğretim öğrencilerinin eleştirel düşünme beceri düzeyleri nasıldır?2. Farklı ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören ortaöğretim öğrencilerinin İngilizce dersi özyeterlik algısı düzeyleri nasıldır?3. Farklı ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören ortaöğretim öğrencilerinin eleştirel düşünme becerileri ile İngilizce dersi özyeterlik algıları cinsiyetlere göre nasıl farklılık göstermektedir? In this study, theEnglish lesson with critical thinking skills of students who are studying different secondary schools connected to the Ministry of Education aimed to investigate the perception of self-efficacy. General screening model was used in this survey.In this study,there is taken a small section from schools which are depend on the Ministry of Education in various high schools' students studying critical thinking skills with English courses and self efficacy of these students were examined. Infact, the analysis of this point was sought answers to three fundamental problems:1. To understand the level of critical thinking skills of students who are studying in different schools types.2. To understand the level of self sufficiency perceptions of students who are studying in different schools types.3. To understand how it changes the critical thinking skills and self sufficiency perceptions of student who are studyig in different high schools types according to the genres?
Collections