Lojistik yönetimindeki müşteri memnuniyetinin bir kargo şirketi bağlamında incelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
İşletmeler açısından gerek müşteri memnuniyeti, gerekse maliyetleri azaltma açısından lojistik yönetimi hayati önem taşımaktadır. Maliyet azaltma ile işletmeler daha çok kâr etmektedir. Ayrıca işletmeler artan rakipleri ve teknolojik imkânlarla birlikte zorlaşan rekabet şartlarıyla mücadele etmek için maliyetlerini azaltma yoluna gitmektedir. Bu nedenle lojistik yönetimine maksimum önem vermektedir. Bu çalışma bu amaç doğrultusunda lojistiğin önemini vurgulamaktadır. Bu araştırmada lojistik her yönden ele alınmaya çalışılmış ve önemi vurgulanmıştır. Ayrıca lojistiğin rekabet üstünlüklerinin nasıl olacağı ve rekabete katkıları ele alınmış, lojistiğin işletmeler açısından müşteri memnuniyetini ölçmede hangi kriterlerin ele alınması gerektiği çeşitli öneriler sunularak açıklanmış ve ölçülmeye çalışılmıştır. Corporations need to customer satisfaction, as well as logistics management is vital importance in terms of reducing costs. Cost reduction is more profit and businesses. In addition to compete with corporeations in difficult conditions with increased competition and technological possibilities to mitigate the costs to combat. For this reason, the maximum emphasis on logistics management. This study highlights the importance of logistics for this target. To be addressed and studied every aspect of this study emphasize the importance of logistics. Contributions and the competition will be also addressed how the competitive advantages of logistics, logistics companies to measure customer satisfaction in terms of the criteria stated, and measured by presenting several recommendations should be considered.
Collections