Show simple item record

dc.contributor.advisorAkolaş, Dilek Arzu
dc.contributor.authorErdem, Ahmet Tuncay
dc.date.accessioned2020-12-02T12:46:15Z
dc.date.available2020-12-02T12:46:15Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/36620
dc.description.abstractİşletmeler açısından gerek müşteri memnuniyeti, gerekse maliyetleri azaltma açısından lojistik yönetimi hayati önem taşımaktadır. Maliyet azaltma ile işletmeler daha çok kâr etmektedir. Ayrıca işletmeler artan rakipleri ve teknolojik imkânlarla birlikte zorlaşan rekabet şartlarıyla mücadele etmek için maliyetlerini azaltma yoluna gitmektedir. Bu nedenle lojistik yönetimine maksimum önem vermektedir. Bu çalışma bu amaç doğrultusunda lojistiğin önemini vurgulamaktadır. Bu araştırmada lojistik her yönden ele alınmaya çalışılmış ve önemi vurgulanmıştır. Ayrıca lojistiğin rekabet üstünlüklerinin nasıl olacağı ve rekabete katkıları ele alınmış, lojistiğin işletmeler açısından müşteri memnuniyetini ölçmede hangi kriterlerin ele alınması gerektiği çeşitli öneriler sunularak açıklanmış ve ölçülmeye çalışılmıştır.
dc.description.abstractCorporations need to customer satisfaction, as well as logistics management is vital importance in terms of reducing costs. Cost reduction is more profit and businesses. In addition to compete with corporeations in difficult conditions with increased competition and technological possibilities to mitigate the costs to combat. For this reason, the maximum emphasis on logistics management. This study highlights the importance of logistics for this target. To be addressed and studied every aspect of this study emphasize the importance of logistics. Contributions and the competition will be also addressed how the competitive advantages of logistics, logistics companies to measure customer satisfaction in terms of the criteria stated, and measured by presenting several recommendations should be considered.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleLojistik yönetimindeki müşteri memnuniyetinin bir kargo şirketi bağlamında incelenmesi
dc.title.alternativeIn the context of an examination of logistics management to the customer satisfaction for the cargo company
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmLogistic management
dc.subject.ytmCustomer quess
dc.subject.ytmCargo transportation
dc.subject.ytmCargo sector
dc.subject.ytmCargo services
dc.subject.ytmTransportation
dc.subject.ytmManagement
dc.subject.ytmLogistics
dc.identifier.yokid10007122
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAKSARAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid344408
dc.description.pages173
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess