Ortaokul 6. sınıfta geometri ve matematik derslerinin bir proğram içinde öğreniminin öğretmenler açısından değerlendirilmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Fırat Üniversitesi Eğitim Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı?nın yüksek lisans programı gereği olarak hazırlanan bu araştırma, ?Ortaokul 6.Sınıfta Geometri ve Matematik Derslerinin Bir Program İçinde Öğreniminin Öğretmenler Açısından Değerlendirilmesi? ne ilişkin Öğretmen görüşlerini belirlemek amacıyla hazırlanmıştır.Bu araştırmanın amacı, 2011-2012 eğitim öğretim yılında ortaokul 6.sınıf matematik dersine giren öğretmenlerin geometri ve matematik öğrenme alanının bir program içinde öğreniminin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşlerinin alınıp, programın geliştirilebilmesi için önerilerde bulunmaktır.Verilerin çözümlenmesinde SPSS (Statical PackageFor Social Science) programından yararlanılmıştırAnahtar Kelimeler: Matematik, Geometri, Öğretim, Öğrenim This thesis is prepared for Fırat University Educational Insitute graduate program of department of Primary Education In this research it is intended to determine teachers? view and evaluation concerning learning 6th grade Mathematics and Geometry within the current program in use.The purpose of this study is, making recommendations for programming improvement by taking the views of the Primary School teachers who teach Maths in 6th grade concerning the assessment of learning Geometry located on Math curriculum implemented in 2011-2012 education yearFor data analysis, SPSS (Statical Package for Social Science) program was usedKeywords : Mathematics,Geometry,Learning,Teaching
Collections