Show simple item record

dc.contributor.advisorTutak, Tayfun
dc.contributor.authorGök, Nezahat
dc.date.accessioned2020-12-29T08:07:37Z
dc.date.available2020-12-29T08:07:37Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/355512
dc.description.abstractFırat Üniversitesi Eğitim Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı?nın yüksek lisans programı gereği olarak hazırlanan bu araştırma, ?Ortaokul 6.Sınıfta Geometri ve Matematik Derslerinin Bir Program İçinde Öğreniminin Öğretmenler Açısından Değerlendirilmesi? ne ilişkin Öğretmen görüşlerini belirlemek amacıyla hazırlanmıştır.Bu araştırmanın amacı, 2011-2012 eğitim öğretim yılında ortaokul 6.sınıf matematik dersine giren öğretmenlerin geometri ve matematik öğrenme alanının bir program içinde öğreniminin değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşlerinin alınıp, programın geliştirilebilmesi için önerilerde bulunmaktır.Verilerin çözümlenmesinde SPSS (Statical PackageFor Social Science) programından yararlanılmıştırAnahtar Kelimeler: Matematik, Geometri, Öğretim, Öğrenim
dc.description.abstractThis thesis is prepared for Fırat University Educational Insitute graduate program of department of Primary Education In this research it is intended to determine teachers? view and evaluation concerning learning 6th grade Mathematics and Geometry within the current program in use.The purpose of this study is, making recommendations for programming improvement by taking the views of the Primary School teachers who teach Maths in 6th grade concerning the assessment of learning Geometry located on Math curriculum implemented in 2011-2012 education yearFor data analysis, SPSS (Statical Package for Social Science) program was usedKeywords : Mathematics,Geometry,Learning,Teachingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleOrtaokul 6. sınıfta geometri ve matematik derslerinin bir proğram içinde öğreniminin öğretmenler açısından değerlendirilmesi
dc.title.alternativeEvaluation of learning primary education 6th grades mathematics and geometry lessons in terms of teachers within a program
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10017838
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityFIRAT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid349368
dc.description.pages126
dc.publisher.disciplineMatematik Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess