Show simple item record

dc.contributor.advisorTalşık, Erkan
dc.contributor.authorİldinç, Volkan Adil
dc.date.accessioned2020-12-29T08:00:25Z
dc.date.available2020-12-29T08:00:25Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/352904
dc.description.abstractAraştırmada Türk Silahlı Kuvvetleri Bando Okullar Komutanlığı bünyesinde bulunan Astsubay Hazırlama Okulu 9. sınıf öğretim programında saksafon öğretimine başlangıç kaynak metodu olarak kullanılan `Methode Complete Pour Tous Les Saxophones - H.Klose` metodunun teknik becerileri kazandırma açısından nasıl olduğu incelenmiş ve metot saksafon temel davranış teknikleri, dilli ve bağlı çalım çalışmaları, müzikte ritim algısı ve süre değerlerinin kullanımı, müzikte süslemelerin öğretimi ve kullanımı, hız terimlerinin kullanımı ve farklı hızlarda çalışma yöntemleri ve gürlük terimlerinin kullanımı ve öğretimi bakımından değerlendirilmiştir. Araştırmada model olarak nitel araştırma yöntemlerinden biri olan tarama ve doküman inceleme modelleri kullanılmıştır.
dc.description.abstractIn this study, the method used as a beginner resource of saxophone teaching program of 9th year of Ncos High School that is included in Turkish Armed Forces The Command of Band Schools, `Methode Complete Pour Tous Les Saxophones - H.Klose`, has been examined in terms of its ability to acquire technical skills and evaluated through basic saxophone attitude techniques, studies of tongue and legato, the rhythm perception and the usage of duration in music, the teaching and the usage of ornaments in music, the usage of velocity terms and the methods of exercising in different levels of sped, the usage and the teaching of volume terms. In this study, scanning method, one of the qualitative research methods, has beeen used as a model.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectMüziktr_TR
dc.subjectMusicen_US
dc.titleMethode Complete Pour Tous Les Saxophones - H.Klose metodunun teknik becerileri kazandırma açısından incelenmesi
dc.title.alternativeThe evaluation of `Methode Complete Pour Tous les Taxophones - H.Klose`, in terms of its technical skill
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentMüzik Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMusic education
dc.subject.ytmInstrumentation techniques
dc.subject.ytmSaxophone
dc.subject.ytmMethodology lesson
dc.subject.ytmMethod study
dc.subject.ytmTurkish Millitary Band School
dc.subject.ytmTeaching
dc.subject.ytmTeaching techniques
dc.subject.ytmWind instruments
dc.identifier.yokid10085753
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid378278
dc.description.pages117
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess