Browsing TEZLER by Author "Diker Çoşkun, Yelkin"
Now showing items 1-7 of 7
-
Akademisyenlerin program bağlılığına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Baykal, Merve (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-12-10)Öğretim programına bağlılık, tasarlanan programın eğitimci tarafından aslına uygun biçimde olarak uygulanmasıdır. Bu araştırmanın amacı, Yeditepe Üniversitesi'nde görev yapan akademisyenlerin program bağlılığı hakkındaki ... -
Examining the relationship between 7th and 8th grade middle school students` perceived social support and empathy levels
Avcibaşi, Deniz Demet (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-09-02)Bu çalışma, ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin algıladıkları sosyal destek ile empati kurma becerileri arasındaki ilişkinin belirlenmesi amacı ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın örneklemini, İzmir Özel Türk Koleji ... -
Okul yöneticileri ve öğretmenlerin dil ve konuşma bozukluğuna sahip öğrencilerin eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Kara, Yaprak (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-08-11)Dil ve konuşma bozukluğuna sahip bir öğrencinin bulunduğu bir eğitim kurumunda öğrenmenin gerçekleşebilmesinde, öğretmenin ve yöneticilerin rolü son derece önemlidir. Bu durumun, çocukların öğrenmeleri üzerindeki etkisi ... -
Online öğretmen eğitimci grubunun mesleki gelişim ihtiyaçlarının belirlenmesi
Soyöz Yilmaz, Ülker Şirin (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-10-04)Öğretmen eğitimcileri, eğitimin kalitesini arttırmada önemli bir rol oynamaktadır; ancak, sürekli mesleki gelişim (CPD) ihtiyaçları ile ilgili sınırlı bir araştırma vardır. Bu çalışma, çevrimiçi bir topluluğa üye öğretmen ... -
Öğretmenlerin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
Avci, Erkan (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-03-05)Bu araştırmada İstanbul İli Kadıköy İlçesinde görev yapan öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim (HİE) ihtiyacı düzeylerinin cinsiyete, yaşa, hizmet yılına, branşa, hizmet içi eğitimlerine katılım sayısına ve hizmet içi eğitimlere ... -
The relationship between math achievement motivation and reflective thinking skills towards problem solving of the 8th grade students
Aydin, Büşra Betül (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı ilköğretim 8. Sınıf öğrencilerinin başarı güdüsü düzeylerini ve problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerisi düzeylerini incelemektir.Araştırma İstanbul il sınırları içerisinde yer alan 2 özel ... -
The relationship between the systems thinking skills and writing skills of English preparatory schools` students
Harman, Duygu Nazime (YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-09-30)Betimsel bir çalışma olarak nitelendirilebilecek olan bu araştırmanın temel amacı İngilizce hazırlık bölümü öğrencilerinin sistemsel düşünme becerileri ile yazma becerileri (yazma becerisinin öğeleri olan içerik, organizasyon, ...