Reklam stratejisinin geliştirilmesi ve otomobil sektöründe bir uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET `Reklam Stratejilerinin Geliştirilmesi ve Otomobil Sektöründe Bir Uygulama` isimli çalışma üç bölümde ele alınmıştır. Birinci bölüm reklam ve reklam strate jilerinin anlamını açıklamaktadır. İkinci bölüm'de*/ reklam stratejisinin hangi aşamalarda geliştirilebileceği üzerinde durulmuştur. Bu süreç üç aşamada ele alınmıştır. Bu aşamalar şu şekildedir: 1. Araştırma 2. Reklam stratejisinin belirlenmesi 3. Raporlama ve sunuş Bu çalışmanın üçüncü bölümünde Türk otomobil sektörünün genel durumu ve Renault 11 otomobili reklam stratejisinin gelişimi üzerinde durulmuştur. ABSTRACT The study called `The Development of Advertising Stategy and An Application At The Automobile Sector`, explains at the three chapter. - First chapter, explains the advertising and advertising stategy meaning. At the second chapter explains how to develop the advertising strategy. Advertising stategy development proses is be considered in tree steps: 1. Research 2. Determination of advertising strategy 3. Briefing In the thirth chapter, explains the Turkish Automobil sector's general situation. The other point at the thirth chapter is the development of the Advertising strategy of Renault 11.
Collections