Show simple item record

dc.contributor.authorDobrucali, Ümit
dc.date.accessioned2020-12-28T14:34:28Z
dc.date.available2020-12-28T14:34:28Z
dc.date.submitted1989
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/333835
dc.description.abstractÖZET `Reklam Stratejilerinin Geliştirilmesi ve Otomobil Sektöründe Bir Uygulama` isimli çalışma üç bölümde ele alınmıştır. Birinci bölüm reklam ve reklam strate jilerinin anlamını açıklamaktadır. İkinci bölüm'de*/ reklam stratejisinin hangi aşamalarda geliştirilebileceği üzerinde durulmuştur. Bu süreç üç aşamada ele alınmıştır. Bu aşamalar şu şekildedir: 1. Araştırma 2. Reklam stratejisinin belirlenmesi 3. Raporlama ve sunuş Bu çalışmanın üçüncü bölümünde Türk otomobil sektörünün genel durumu ve Renault 11 otomobili reklam stratejisinin gelişimi üzerinde durulmuştur.
dc.description.abstractABSTRACT The study called `The Development of Advertising Stategy and An Application At The Automobile Sector`, explains at the three chapter. - First chapter, explains the advertising and advertising stategy meaning. At the second chapter explains how to develop the advertising strategy. Advertising stategy development proses is be considered in tree steps: 1. Research 2. Determination of advertising strategy 3. Briefing In the thirth chapter, explains the Turkish Automobil sector's general situation. The other point at the thirth chapter is the development of the Advertising strategy of Renault 11.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleReklam stratejisinin geliştirilmesi ve otomobil sektöründe bir uygulama
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmAutomobile sector
dc.subject.ytmAdvertisement strategies
dc.identifier.yokid8854
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityANADOLU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid8854
dc.description.pages90
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess