Search
Now showing items 1-3 of 3
Effects of visual design on consumer perceptions of e-commerce websites for search and experience products
(2020-01-23)
E-ticaret alanında, özellikle bilinmeyen ve markalaşmamış satıcılar için web sitesi görsel tasarımının ana faktörlerden biri olduğu kabul edilir. Görsel tasarımın unsurları, satıcılar tarafından ürünün kalite bilgilerini ...
Impulse buying behavior in the online context
(2020-09-08)
İnternet üzerinden alışverişin önemi, her geçen yıl Dünya genelinde artmaktadır. Çok sayıda araştırmacı, akademisyen ve iş insanı internet satış kanallarından en yüksek faydayı almaya çalışmaktadır. Alışverişteki en önemli ...
An exploration of impulse buying for new insights into consumer behavior
(2020-08-20)
Bu çalışmanın amacı, önceki araştırmaların ışığında dürtüsel satın alma kavramını anlamak ve araştırma modelini incelemektir. Dürtüsel satın alma davranışının benlik kavramı, duygu durumu yoğunluğu ve özgün olma ihtiyacı ...