İstanbul Büyükşehir Belediyesi şirketlerinde inovasyon algısı üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
İnovasyon özellikle son zamanlarda sıkça sözü edilen sadece akademisyenlerin değil iş çevrelerinin ve kamu yöneticilerinin de gündeminde olan bir kavramdır.Bu araştırmada, firmaların inovasyon algısı ile inovasyona etki eden koşulların belirlenmesi ve etki yönlerinin tespitini sayısal olarak analiz edilebilmesine olanak sağlayacak bir model kurulmuş ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan firmalar üzerinde bir uygulama yapılmıştır.Geliştirilen bu model, firmaların inovasyon düzeylerini ölçmeye yarayan inovasyon göstergeleri ile firmanın iç özellikleri ve firmanın dışındaki çevre özellikleri arasındaki ilişkilerin analiz edilmesine olanak sağlamıştır. Innovation is a concept which is recently mentioned not only the academicians but also the labour environment and the public manager?s programme.In this research a model is designed which enabled to analyse the innovation perception, the conditions that effects the innovation and determination the size of innovation effects statistically. To indicate this model an implementation applied on the companies belongs to Istanbul Grand MunicipalityBy means of (With) this model it is possiple that to analyse the relationship between measures of the innovation size of companies and the relationships between the internal and the external enviromental features of companies.
Collections