Show simple item record

dc.contributor.advisorAtaman, Göksel
dc.contributor.authorGürel, Mustafa Murat
dc.date.accessioned2020-12-11T12:10:25Z
dc.date.available2020-12-11T12:10:25Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/313058
dc.description.abstractİnovasyon özellikle son zamanlarda sıkça sözü edilen sadece akademisyenlerin değil iş çevrelerinin ve kamu yöneticilerinin de gündeminde olan bir kavramdır.Bu araştırmada, firmaların inovasyon algısı ile inovasyona etki eden koşulların belirlenmesi ve etki yönlerinin tespitini sayısal olarak analiz edilebilmesine olanak sağlayacak bir model kurulmuş ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan firmalar üzerinde bir uygulama yapılmıştır.Geliştirilen bu model, firmaların inovasyon düzeylerini ölçmeye yarayan inovasyon göstergeleri ile firmanın iç özellikleri ve firmanın dışındaki çevre özellikleri arasındaki ilişkilerin analiz edilmesine olanak sağlamıştır.
dc.description.abstractInnovation is a concept which is recently mentioned not only the academicians but also the labour environment and the public manager?s programme.In this research a model is designed which enabled to analyse the innovation perception, the conditions that effects the innovation and determination the size of innovation effects statistically. To indicate this model an implementation applied on the companies belongs to Istanbul Grand MunicipalityBy means of (With) this model it is possiple that to analyse the relationship between measures of the innovation size of companies and the relationships between the internal and the external enviromental features of companies.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİstanbul Büyükşehir Belediyesi şirketlerinde inovasyon algısı üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeA research on perception of innovation in the company of İstanbul Grand Municipality
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInnovation
dc.subject.ytmMunicipalities
dc.subject.ytmLocal administrations
dc.subject.ytmMunicipality economic enterprises
dc.subject.ytmIstanbul Metropolitan Municipality
dc.subject.ytmInnovative
dc.identifier.yokid373346
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMARMARA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid273907
dc.description.pages143
dc.publisher.disciplineYönetim ve Organizasyon Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess