Dijital platformda sosyal markaların inşası: Markaların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Dijitalleşme ve beraberinde gelişen internet teknolojisi hayatın birçok alanında köklü değişimlere neden olmuştur. Özellikle sosyal medya kavramanın ortaya çıkışı ve bireysel bilgisayar kullanımının yaygınlaşması sosyal hayattan ekonomiye, siyasetten iletişime birçok yapıyı etkilemiştir. Bu etkinin en çok hissedildiği alanlardan biri de markalar ve tüketiciyle kurdukları iletişimin biçimi ve içeriği olmuştur. Bazı markalar bu değişimin sosyal yapıda meydana getirdiği yenilikleri ve yeni rolleri kavrayarak hareket etmiş, bazıları ise sosyal medyayı yalnızca bir mecra olarak görmüştür. Sosyal medyada etkileşim, içerik üretimi ve paylaşımı sağlayan markaların ?sosyal marka? olarak tanımlanabileceği ifade edilmiştir. Bu çalışmanın temel amacı ?sosyal marka? olarak adlandırılan markaların, bu unvanı almasını sağlayan sosyal medya kullanımlarının içerik açısından incelenmesidir.Anahtar Kelimeler : Sosyal Medya, Sosyal Marka, Marka İletişimi, Dijitalleşme, Dijital Çağ Digitalization and evolving internet technologies have resulted in drastic changes in every aspect of our lives. Especially the emerging concept of social media and increasing penetration of personal computer usage have impacted on social life, politics and communication. One of the most notable impacts have been on brands and how they communicate and the content they use to accomplish that. Some brands have reacted to the new abilities and roles of social media, while some have seen social media as a new medium. A brand is named a social brand if it is engages with its target audiences and produces content that is sharable. The main objective of this research is to investigate
Collections