Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzgen, Mahmut İhsan
dc.contributor.authorKotan Türkden, Duygu
dc.date.accessioned2020-12-11T11:55:23Z
dc.date.available2020-12-11T11:55:23Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/311438
dc.description.abstractDijitalleşme ve beraberinde gelişen internet teknolojisi hayatın birçok alanında köklü değişimlere neden olmuştur. Özellikle sosyal medya kavramanın ortaya çıkışı ve bireysel bilgisayar kullanımının yaygınlaşması sosyal hayattan ekonomiye, siyasetten iletişime birçok yapıyı etkilemiştir. Bu etkinin en çok hissedildiği alanlardan biri de markalar ve tüketiciyle kurdukları iletişimin biçimi ve içeriği olmuştur. Bazı markalar bu değişimin sosyal yapıda meydana getirdiği yenilikleri ve yeni rolleri kavrayarak hareket etmiş, bazıları ise sosyal medyayı yalnızca bir mecra olarak görmüştür. Sosyal medyada etkileşim, içerik üretimi ve paylaşımı sağlayan markaların ?sosyal marka? olarak tanımlanabileceği ifade edilmiştir. Bu çalışmanın temel amacı ?sosyal marka? olarak adlandırılan markaların, bu unvanı almasını sağlayan sosyal medya kullanımlarının içerik açısından incelenmesidir.Anahtar Kelimeler : Sosyal Medya, Sosyal Marka, Marka İletişimi, Dijitalleşme, Dijital Çağ
dc.description.abstractDigitalization and evolving internet technologies have resulted in drastic changes in every aspect of our lives. Especially the emerging concept of social media and increasing penetration of personal computer usage have impacted on social life, politics and communication. One of the most notable impacts have been on brands and how they communicate and the content they use to accomplish that. Some brands have reacted to the new abilities and roles of social media, while some have seen social media as a new medium. A brand is named a social brand if it is engages with its target audiences and produces content that is sharable. The main objective of this research is to investigateen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleDijital platformda sosyal markaların inşası: Markaların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeBuilding social brands on digital platforms:Research on social media usage of brands
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler Anabilim Dalı
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand comminication
dc.subject.ytmDigitization
dc.subject.ytmDigital communication
dc.subject.ytmSocial change
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid10004534
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMARMARA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid336191
dc.description.pages357
dc.publisher.disciplineHalkla İlişkiler Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess