Yeni iletişim ortamı olarak sosyal ağların, e - öğrenmede etkileşimi arttırmadaki rolü
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Eğitim alanındaki teknolojik gelişmeler, e- öğrenme kavramını yaygınlaştırmaktadır. E- öğrenme ortamlarıyla desteklenen eğitim programları verimli ve etkin eğitim sağlamaktadır. E- öğrenme ortamları, öğrenci merkezli öğrenme, işbirlikli öğrenme ve aktif öğrenme gibi olanaklar sağlar. Bu çalışmada öğrencilerin e- öğrenmeye bakış açıları, teknoloji kabul modeliyle incelenmiştir. E- öğrenme ortamı olarak kullanılabilen sosyal ağların ne derece kullanıldığı ve etkileşime ne düzeyde girildiği belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmada, öğrencilerin sosyal ağlardan, eğitim ve iletişim bağlamında yararlanma düzeyini, öğrenen- öğrenen, öğrenen-eğitmen, öğrenen-içerik, öğrenen-arayüz etkileşim düzeyleri ve öğrencilerin e- öğrenmeye nasıl baktıklarına ışık tutmaya çalışılmıştır. The technological developments in the area of education popularize the notion of e-learning. Educational programs propped up by e-learning environments are seen to have provided the training with a more fruitful and active content. The areas of e-learning enable student-centered learning, cooperative experience and active training. This work, with the help of technology of acceptance model, aims to anaylse student perceptions as regards to the e-learning. It thereby purports to investigate to what extent students use those available social networks, as e-learning platforms, to enter interactions. Under this broad title this paper delves into the following queries: the degree to which students make use of social networks for educational and communicative purposes; the level at which learner-learner, learner- instructor, learner-interface, learner-content interactions take place; and, finally, students' perception of e-learning.
Collections