Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi Bölümü öğrencilerinin giriş yetenek sınavındaki başarıları ile bireysel söyleme dersindeki başarıları arasındaki ilişkiler
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ E?İTİM FAKÜLTESİ MÜZİK E?İTİMİBÖLÜMÜ Ö?RENCİLERİNİN GİRİŞ YETENEK SINAVINDAKİBAŞARILARI İLE BİREYSEL SÖYLEME DERSİNDEKİ BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER ( YÜKSEK LİSANS TEZİ ) Şengül (DİNLER) ÖZAL GAZİ ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ŞUBAT - 1996 ÖZ ` GÜ. GEF. Müzik Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Giriş Yetenek Sınavındaki Başarıları ile Bireysel Söyleme Dersindeki Başarıları Arasındaki İlişkiler ` adlı bu araştırmada GÜ. GEF. Müzik Eğitimi Bölümü 1993 - 1994 girişli öğrencilerin Bölüm'e giriş yetenek sınavındaki başarıları ile Bölüm'deki Bireysel Söyleme Dersi 1. Yıl, birinci ve ikinci yarıyıllarmdaki başarılan arasındaki ilişkiler incelenmiştir. Bu ilişkilerin ortaya çıkarılmasında korelasyon işlemleri ile çözümlemeler yapılmıştır. Yapılan bu işlemler ve çözümlemeler sonucunda bunlar arasında nasıl bir ilişki olduğu ve bu ilişkilerin anlamlılık derecelerini gösteren bulgular elde edilmiştir. Elde edilen bu bulgulardan ortaya çıkan sonuç; öğrencilerin Bölüm'e giriş yetenek sınavındaki başarılan ile Bireysel Söyleme Dersi birinci ve ikinci yanyıllanndaki başarılan arasında beklenen düzeyde bir ilişkinin olmadığıdır. Bilim Kodu : 5000019 Anahtar Kelime : Basanlar Sayfa Adedi : 44 Tez Yöneticisi : Doç. Gülsen ŞİMŞEK u THE RELATIONS BETWEEN THE SUCCESS IN ENTRANCE ABILITY EXAMINATION OF THE STUDENTS OF GAZİ UNIVERSITY, GAZİ EDUCATION FACULTY MUSICAL EDUCATION DEPARTMENT AND THEIR SUCCESS IN INDIVIDUAL SINGING LESSON IN MUSICAL EDUCATION DEPARTMENT ( M. Sc. Thesis ) Şengül (DİNLER) ÖZAL GAZİ UNIVERSITY INSTITUTE OF SCIENCE AND TECHNOLOGY FEBRUARY -1996 ABSTRACT In this research thesis which is called as ` The Relations Between The Success In Entrance Ability Examination Of The Students Of Gazi University, Gazi Education Faculty Musical Education Department And Their Success In Individual Singing Lesson In Musical Education Department` have been examined. In order to determine these relations, some analyses have been carried out by using correlation methods. At the end of these analyses and methods, some findings have been obtained showing the degree and meaningfulness levels of relations between the variables. As the result that came out from all these findings, it has been determined that there was no meaningful relation, in the expected level, between the success of the students of Musical Education Department in entrance ability examination and their individual singing lesson taken at the 1st and 2nd half terms of the years 1993 & 1994. Science Code : 5000019 Key Word : Success Number of Pages : 44 Director of thesis : Doç. Gülsen ŞİMŞEK
Collections