Show simple item record

dc.contributor.advisorArslan, Orhan
dc.contributor.authorSomuncu, Huriye
dc.date.accessioned2020-12-10T14:02:20Z
dc.date.available2020-12-10T14:02:20Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/304177
dc.description.abstractFEN BİLGİSİ DERSLERİNDEKİ BİYOLOJİ KONULARINDAN FOTOSENTEZ VE SOLUNUMUN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN ANLAŞILMASI (Yüksek Lisans Tezi) Huriye SOMUNCU GAZİ ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ Temmuz 2001 ÖZET Orta Okul Fen Bilgisi derslerinin biyoloji bölümünde işlenen fotosentez ve solunum konularının, öğrenciler tarafından anlaşılma durumu ve seviyesi bu çalışmanın konusunu oluşturmaktadır. Araştırmada, ilköğretim sekizinci sınıfta Kolejde (K) okuyan öğrenciler, Devlet Okulu + Dershane (OD) öğrencileri He Kolej + Dershane (KD) öğrencileri bitlikte ve ayrı değerlendirilmiştir. Araştırma 245 öğrenci üzerinde yapılmıştır. Test sonuçlan istatistiksel olarak değerlendirilmiştir. Neticede Kolej + Dershane (KD) öğrencileri tarafından, fotosentez ve solunum konularının, Devlet Okulu + Dershane (OD) ve Kolej (K) öğrencilerine göre daha iyi anlaşıldığı tespit edilmiştir. Bilim Kodu : 5903 Anahtar Kelimeler : Solunum, fotosentez, öğretim metotları, öğrenim metotları Sayfa Adedi : 84 Tez Yöneticisi : Prof. Dr. Orhan ARSLAN
dc.description.abstractSTUDENTS UNDERSTANDING OF PHOTOSYNTHESIS AND RESPIRATION IN BIOLOGY COURSES IN SCIENCE CLASSES ( Master Thesis ) Huriye SOMUNCU GAZİ UNIVERSITY INSTITUTE OF SCIENCE AND TECHNOLOGY July 2001 ABSTRACT This study focuses on students comprehension and level of understanding of photosynthesis and respiration in the biology part of science courses in secondary schools. In this research, 3nd year students in private secondary schools, state schools and private courses, and private secondary schools and private courses have been tested together and seperately. This research made about 245 student. The reason of tests appreciated by statically. Thus, ft is found out that photosynthesis and respiration have been grasped much better by the students of private schools and private courses when compared with those of state schools and private courses and private schools. Science Code : 5903 Key Words : Respiration, photosynthesis, teaching methods, teaming methods Number of Pages : 84 Supervisor ; Prof. Dr. Orhan ARSLANen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBiyolojitr_TR
dc.subjectBiologyen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleFen bilgisi derslerindeki biyoloji konularından fotosentez ve solunumun öğrenciler tarafından anlaşılması
dc.title.alternativeStudents understanding of photosynthesis and respiration in biology courses in science classes
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmScience lesson
dc.subject.ytmPhotosynthesis
dc.subject.ytmTeaching methods
dc.subject.ytmRespiration
dc.identifier.yokid121646
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid114760
dc.description.pages84
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess