Koro ve yönetimi dersinin etkililiğinin öğretim elemanları görüşleri doğrultusunda incelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırma, Koro ve Yönetimi dersinin Etkililiğinin öğretim elemanları görüşleri doğrultusunda incelenmesini ve buna ilişkin sonuçları içermektedir. Bu araştırmanın amacı, Üniversitelerin Eğitim Fakülteleri Müzik Eğitimi Anabilim Dalı `KORO VE YÖNETİMİ` dersinin öğretim sürecinin mevcut durumunu saptayıp değerlendirerek ve bazı önerilerde bulunarak daha işlevsel bir yapıya ve işlerliğe kavuşturulmasına katkıda bulunmaktır. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerini esas alan betimsel bir çalışma yapılmıştır. Araştırma, 2013 - 2014 eğitim - öğretim yılı bahar yarıyılında Üniversitelerin Eğitim Fakültelerine bağlı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında koro ve yönetimi derslerini yürütmekte olan öğretim elemanlarından oluşan örneklem kapsamında gerçekleştirilmiştir.Araştırma sonucunda müzik eğitimcisi yetiştiren kurumlarda koro ve yönetimi dersini yürüten öğretim elemanlarının ilgili dersin planlanması, işlenmesi, değerlendirilmesi aşamalarında, problemlerle karşılaştıkları sonucuna ulaşılmıştır.Anahtar Kelimeler: Müzik Eğitimi, Öğretim süreci, Koro ve Yönetimi, This study examined the choir and Management course in accordance with the opinion of the effectiveness of the teaching staff and includes the results for it. The purpose of this research, Faculty of Education of the University of Music Education Department ` CHOIR AND MANAGEMENT` lessons evaluating detect the current status of the teaching process and contribute more functional structure and attaining a functioning by making some suggestions.Research, 2013 - 2014 academic year in the spring semester Universities Faculty of Education depends on the Fine Arts Department of Music Education Department in the chorus and management courses that are carrying out teaching staff consisting of the sample was realized under. In conclusion choral music educator and management courses in training institutions conduct courses on the teaching staff of the planning, processing, evaluation stages was concluded with the problems they encounter.Keywords: Music Education, teaching process, Choir and Management,
Collections