Show simple item record

dc.contributor.advisorKutluk, Özer
dc.contributor.authorSeyhan, Sonat
dc.date.accessioned2020-12-10T12:57:09Z
dc.date.available2020-12-10T12:57:09Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/297263
dc.description.abstractBu araştırma, Koro ve Yönetimi dersinin Etkililiğinin öğretim elemanları görüşleri doğrultusunda incelenmesini ve buna ilişkin sonuçları içermektedir. Bu araştırmanın amacı, Üniversitelerin Eğitim Fakülteleri Müzik Eğitimi Anabilim Dalı `KORO VE YÖNETİMİ` dersinin öğretim sürecinin mevcut durumunu saptayıp değerlendirerek ve bazı önerilerde bulunarak daha işlevsel bir yapıya ve işlerliğe kavuşturulmasına katkıda bulunmaktır. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerini esas alan betimsel bir çalışma yapılmıştır. Araştırma, 2013 - 2014 eğitim - öğretim yılı bahar yarıyılında Üniversitelerin Eğitim Fakültelerine bağlı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında koro ve yönetimi derslerini yürütmekte olan öğretim elemanlarından oluşan örneklem kapsamında gerçekleştirilmiştir.Araştırma sonucunda müzik eğitimcisi yetiştiren kurumlarda koro ve yönetimi dersini yürüten öğretim elemanlarının ilgili dersin planlanması, işlenmesi, değerlendirilmesi aşamalarında, problemlerle karşılaştıkları sonucuna ulaşılmıştır.Anahtar Kelimeler: Müzik Eğitimi, Öğretim süreci, Koro ve Yönetimi,
dc.description.abstractThis study examined the choir and Management course in accordance with the opinion of the effectiveness of the teaching staff and includes the results for it. The purpose of this research, Faculty of Education of the University of Music Education Department ` CHOIR AND MANAGEMENT` lessons evaluating detect the current status of the teaching process and contribute more functional structure and attaining a functioning by making some suggestions.Research, 2013 - 2014 academic year in the spring semester Universities Faculty of Education depends on the Fine Arts Department of Music Education Department in the chorus and management courses that are carrying out teaching staff consisting of the sample was realized under. In conclusion choral music educator and management courses in training institutions conduct courses on the teaching staff of the planning, processing, evaluation stages was concluded with the problems they encounter.Keywords: Music Education, teaching process, Choir and Management,en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectMüziktr_TR
dc.subjectMusicen_US
dc.titleKoro ve yönetimi dersinin etkililiğinin öğretim elemanları görüşleri doğrultusunda incelenmesi
dc.title.alternativeInvestigation of choriand direction lesson's efficiancy according to teacher's wiews
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGüzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMusic lesson
dc.subject.ytmInstructors
dc.subject.ytmEffectiveness
dc.subject.ytmEffective learning
dc.subject.ytmChoir
dc.subject.ytmMusic education
dc.identifier.yokid10063472
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityNECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid407536
dc.description.pages105
dc.publisher.disciplineMüzik Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess