Hizmet içi eğitim algısının işgörenlerin öğrenme motivasyonu üzerindeki etkisi: Bodrum örneği
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmanın amacı, Bodrum'daki beş yıldızlı otel işletmelerindeki işgörenlerinhizmet içi eğitim algısının öğrenme motivasyonlarına etkisini ortaya koymaktır.Bunun için Bodrum'daki beş yıldızlı otel işletmeleri incelenmiş ve 360 işgörendenveri toplanmıştır. Toplanan veriler ilgili yöntemlerle analiz edilmiştir.Yapılan analizlere göre üst düzey yöneticilerin hizmet içi eğitim algısı ve öğrenmemotivasyonları daha yüksek bulunmuştur. Ayrıca insan kaynakları departmanındaçalışan işgörenlerin öğrenme motivasyonun daha yüksek olduğu görülmüştür.Yapılan analizler sonucunda hizmet içi eğitim algısının öğrenme motivasyonuüzerinde etkisi olduğu saptanmıştır. The aim of this study is to reveal the effect of in service training perception of hotelemployees on their motivatin to learn. Thus, 5 star hotels located in Bodrum werechosen and data were collected from 360 employees. Data gathered were analyzedusing statistical programme.It has been found that the level of in service training perception and learningmotivation of top managers is higher than other employees. Besides, humanresources department employees have a higher level of in service training perception.Also, in service training perception has an effect on motivation to learn.
Collections