Show simple item record

dc.contributor.advisorŞahin Perçin, Nilüfer
dc.contributor.authorMahmutoğullari, Duygu
dc.date.accessioned2020-12-10T12:27:31Z
dc.date.available2020-12-10T12:27:31Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/286627
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Bodrum'daki beş yıldızlı otel işletmelerindeki işgörenlerinhizmet içi eğitim algısının öğrenme motivasyonlarına etkisini ortaya koymaktır.Bunun için Bodrum'daki beş yıldızlı otel işletmeleri incelenmiş ve 360 işgörendenveri toplanmıştır. Toplanan veriler ilgili yöntemlerle analiz edilmiştir.Yapılan analizlere göre üst düzey yöneticilerin hizmet içi eğitim algısı ve öğrenmemotivasyonları daha yüksek bulunmuştur. Ayrıca insan kaynakları departmanındaçalışan işgörenlerin öğrenme motivasyonun daha yüksek olduğu görülmüştür.Yapılan analizler sonucunda hizmet içi eğitim algısının öğrenme motivasyonuüzerinde etkisi olduğu saptanmıştır.
dc.description.abstractThe aim of this study is to reveal the effect of in service training perception of hotelemployees on their motivatin to learn. Thus, 5 star hotels located in Bodrum werechosen and data were collected from 360 employees. Data gathered were analyzedusing statistical programme.It has been found that the level of in service training perception and learningmotivation of top managers is higher than other employees. Besides, humanresources department employees have a higher level of in service training perception.Also, in service training perception has an effect on motivation to learn.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet içi eğitim algısının işgörenlerin öğrenme motivasyonu üzerindeki etkisi: Bodrum örneği
dc.title.alternativeThe effect of in - service training perception on employees' motivation to learn: A case report of Bodrum
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTurizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmHotels
dc.subject.ytmMuğla-Bodrum
dc.subject.ytmIn service training
dc.subject.ytmWorkers
dc.subject.ytmLearning
dc.subject.ytmMotivation
dc.identifier.yokid10082659
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid407281
dc.description.pages142
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess