Termal turizm işletmelerinde reklamcılık ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüzde turizm ve termal turizm sektörünün önemi büyüktür. Bu yüzden birçok ülke turizme yatırım yapmaktadır. Ancak bu yatırımların geri dönüşü için tanıtılması gerekmektedir. Bunun için en iyi yol ise reklamcılık ve halkla ilişkiler faaliyetleridir. Bu yüzden bu çalışma Afyonkarahisar ilindeki termal turizm işletmelerinde reklamcılık ve halkla ilişkileri incelemektedir.Bu çalışmada ilk önce turizm reklamcılık ve halkla ilişkiler ile ilgili literatür taraması yapılarak bilgiler verilmiştir. Ardından ise Afyonkarahisar'daki termal oteller ve Yalova'daki bir termal tesis ile görüşmeler yapılmıştır. Bu görüşmelerin ardından edinilen bilgiler içerik analizi ile değerlendirildi.Son olarak ise Afyonkarahisar ili turizmine yönelik olarak çeşitli görüş ve düşünceler ile çalışma bitirildi.Anahtar Sözcükler: Turizm, Reklamcılık, Halkla İlişkiler. Tourism and thermal tourism sectors are very important in this time. So lots of country invest in tourism. But this investors must introduce to their investment. For that the best way is advertising and public relations. So this study is about to advertising and public relations in thermal tourism which is in Afyonkarahisar.In this study I scanned literature about tourism, advertising and public relations and than interviewed with thermal hotels which are in Afyonkarahisar and one of them is in Yalova. After those interviews, I evaluationed them with content analysis.At the and of the study I wrote my ideas about tourism in Afyonkarahisar.Keywords: Tourism, advertising, public relations.
Collections