Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzmen, Alparslan
dc.contributor.authorBağana, Semih
dc.date.accessioned2020-12-02T09:48:21Z
dc.date.available2020-12-02T09:48:21Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27185
dc.description.abstractGünümüzde turizm ve termal turizm sektörünün önemi büyüktür. Bu yüzden birçok ülke turizme yatırım yapmaktadır. Ancak bu yatırımların geri dönüşü için tanıtılması gerekmektedir. Bunun için en iyi yol ise reklamcılık ve halkla ilişkiler faaliyetleridir. Bu yüzden bu çalışma Afyonkarahisar ilindeki termal turizm işletmelerinde reklamcılık ve halkla ilişkileri incelemektedir.Bu çalışmada ilk önce turizm reklamcılık ve halkla ilişkiler ile ilgili literatür taraması yapılarak bilgiler verilmiştir. Ardından ise Afyonkarahisar'daki termal oteller ve Yalova'daki bir termal tesis ile görüşmeler yapılmıştır. Bu görüşmelerin ardından edinilen bilgiler içerik analizi ile değerlendirildi.Son olarak ise Afyonkarahisar ili turizmine yönelik olarak çeşitli görüş ve düşünceler ile çalışma bitirildi.Anahtar Sözcükler: Turizm, Reklamcılık, Halkla İlişkiler.
dc.description.abstractTourism and thermal tourism sectors are very important in this time. So lots of country invest in tourism. But this investors must introduce to their investment. For that the best way is advertising and public relations. So this study is about to advertising and public relations in thermal tourism which is in Afyonkarahisar.In this study I scanned literature about tourism, advertising and public relations and than interviewed with thermal hotels which are in Afyonkarahisar and one of them is in Yalova. After those interviews, I evaluationed them with content analysis.At the and of the study I wrote my ideas about tourism in Afyonkarahisar.Keywords: Tourism, advertising, public relations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.titleTermal turizm işletmelerinde reklamcılık ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir araştırma
dc.title.alternativeAdvertising and public relations aplications in thermal tourizm management: A practice
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid339548
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid229276


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess