Bilgisayar öğretiminde kullanılan farklı etkileşim tekniklerinin öğrencilerin tutumlarına ve performanslarına etkileri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırmada, Bilgisayar okur-yazarlığının öğretilmesinde kullanılan farklı etkileşim tekniklerinin, öğrencilerin ders performanslarına ve Bilgisayara karşı olan tutumlarına etkileri incelenmiştir.Araştırma 2008?2009 öğretim yılı ikinci döneminde Afyon Kocatepe Üniversitesi'nde öğrenim gören farklı branşlardan 1. sınıf öğrencileri ile yürütülmüştür. Çalışma örneklemini rasgele seçilen 10 şubeden, toplam 361 öğrenci oluşturulmuştur. Bu şubeler rasgele 3 gruba ayrılmıştır.?Word 2003? ünitesi, internet destekli interaktif eğitim şeklinde, birinci gruba Dinleme etkileşim tekniği kullanılarak, İkinci gruba Dinleme-Ödev etkileşim tekniği kullanılarak ve üçüncü gruba da, Dinleme-Ödev-Çoktan seçmeli bilgi testi etkileşim tekniği kullanılarak verilmiştir. In this research, the effects of the various interaction techniques, used in teaching computer literacy, on students' lesson performance and attitude towards computers are observed.The research was conducted by the junior students of random fields from Afyon Kocatepe University in the second term of the academic year between 2008 and 2009. The research sample composed of 361 students in total from randomly chosen 10 branches. These branches are randomly divided into 3 groups. 'Word 2003' subject was taught through web-based interactive teaching to the first group using audio interactive technique, to the second group audio-assignment technique and to the third group audio-assignment-multiple choice knowledge test.
Collections