Show simple item record

dc.contributor.advisorÇelik, Levent
dc.contributor.authorTurna, Hakan
dc.date.accessioned2020-12-02T09:47:49Z
dc.date.available2020-12-02T09:47:49Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27099
dc.description.abstractBu araştırmada, Bilgisayar okur-yazarlığının öğretilmesinde kullanılan farklı etkileşim tekniklerinin, öğrencilerin ders performanslarına ve Bilgisayara karşı olan tutumlarına etkileri incelenmiştir.Araştırma 2008?2009 öğretim yılı ikinci döneminde Afyon Kocatepe Üniversitesi'nde öğrenim gören farklı branşlardan 1. sınıf öğrencileri ile yürütülmüştür. Çalışma örneklemini rasgele seçilen 10 şubeden, toplam 361 öğrenci oluşturulmuştur. Bu şubeler rasgele 3 gruba ayrılmıştır.?Word 2003? ünitesi, internet destekli interaktif eğitim şeklinde, birinci gruba Dinleme etkileşim tekniği kullanılarak, İkinci gruba Dinleme-Ödev etkileşim tekniği kullanılarak ve üçüncü gruba da, Dinleme-Ödev-Çoktan seçmeli bilgi testi etkileşim tekniği kullanılarak verilmiştir.
dc.description.abstractIn this research, the effects of the various interaction techniques, used in teaching computer literacy, on students' lesson performance and attitude towards computers are observed.The research was conducted by the junior students of random fields from Afyon Kocatepe University in the second term of the academic year between 2008 and 2009. The research sample composed of 361 students in total from randomly chosen 10 branches. These branches are randomly divided into 3 groups. 'Word 2003' subject was taught through web-based interactive teaching to the first group using audio interactive technique, to the second group audio-assignment technique and to the third group audio-assignment-multiple choice knowledge test.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleBilgisayar öğretiminde kullanılan farklı etkileşim tekniklerinin öğrencilerin tutumlarına ve performanslarına etkileri
dc.title.alternativeThe effects of the different interaction tecniques to be used in the computer literacy lesson into the students' learning performance and attitudes
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmTeaching
dc.subject.ytmTeaching methods
dc.subject.ytmComputer teaching
dc.subject.ytmStudents
dc.subject.ytmStudent attitude
dc.subject.ytmPerformance
dc.subject.ytmInteractive teaching techniques
dc.subject.ytmInteraction
dc.identifier.yokid367729
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid258071


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess