Search
Now showing items 1-5 of 5
Ahlaki karar alma sürecinde rasyonel, duygusal ve normatif faktörler: Satış profesyonelleri üzerinde bir araştırma
(2023)
Hem topluma karşı ahlaki sorumlulukların yerine getirilmesinde hem de işletmenin pazarlamabaşarısında profesyonellerin ahlaki davranışlarının önemli bir yeri bulunmaktadır. Buanlamda, müşterilerle etkileşimde işletmeyi ...
Absürt reklam kullanımında tüketicilerin marka kişilik algıları: Bir uygulama
(2023)
Küreselleşmenin hızlanması, rekabet ortamını şekillendirmiştir. Gün geçtikçe zorlaşan rekabet koşulları markaları, uzun vadeli çeşitli stratejiler geliştirmeye zorlamıştır. Bu stratejilerin başında tüketiciler ile uzun ...
Kaynak temelli yaklaşım çerçevesinde bilişim teknolojisi yetkinliği, örgütsel öğrenme ve firma performansı arasındaki ilişki.
(2023)
Stratejik yönetim biliminde, firmaların rekabet avantajı kazanması ve avantajınsürdürülebilir olması önem arz etmektedir. Kaynak Temelli Yaklaşım (KTY)'a görerekabet avantajını oluşturan asıl unsur, firmaların kendilerine ...
Geleneksel ve İslami hisse senedi endeksleri arasındaki ilişki ve performans analizi
(2023)
Uluslararası sermaye piyasalarında köklü bir geçmişe sahip olan islami hisse senedi endeksleri dini hassasiyetleri olan yatırımcıların yatırım ortamına dahil edilebilmesi amacıyla geliştirilmiştir. Geleneksel hisse ...
Örgütsel çeviklik ve örgütsel DNA'nın örgütsel değişim ve örgütsel yaratıcılık üzerindeki etkisi: Beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
(2023)
Çeviklik, kelime anlamı olarak hızlı hareket etme ve işin sonucuna ani ulaşabilme yeteneği olarak tanımlanabilir. Örgütsel çeviklik ise benzer şekilde çevrede yaşanan gelişmelere hızlı ve etkin cevap verebilme yeteneğidir. ...