Show simple item record

dc.contributor.advisorBerkün, Sanem
dc.contributor.authorMirzaoğlu, Ahmet Muttalib
dc.date.accessioned2020-12-10T11:01:36Z
dc.date.available2020-12-10T11:01:36Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-11-20
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/254608
dc.description.abstractŞehirler, medeniyetlerin şekillendiği yaşam alanlarıdır. İçinde yaşadığımız küreselleşme dönemi, bu bölgeleri değişmeye zorlamaktadır. Bu değişim sürecinde varlığını sürdürebilmek için şehirlerin farklılıklarını markaya göre pazarlaması gerekir. Ancak şehirler için markalaşma çok oyunculu ve zor bir süreçtir. Kent yönetimin markalaşma konusunda aldığı kararlar üzerinde birçok idari, ekonomik, mali ve politik otoritenin etkisi bulunmaktadır. Markalaşma, söz konusu otoritelerin işbirliğiyle başarılabilecek uzun soluklu bir süreçtir. Çalışmamızda Konya ili belediyesinin marka kavramı üzerinde tek ölçekli anket çalışması yaptığımız bu çalışmada asıl amaç marka belediyeciliğinde örnek olan Konya'yı tanıtmaktır.
dc.description.abstractCities are living spaces where civilizations are shaped. The age of globalization in which we live forces these areas to change. Cities need to market their differences by branding in order to maintain their existence in this process of change. But for cities, branding involves a multi-actor and a difficult process. Many administrative, economic, financial and political authorities have an impact on the decisions taken by the city administration on branding. Branding is a long-term process that can be achieved with the cooperation of these authorities. In this study, we aimed to introduce Konya as an example in the brand municipality.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectKamu Yönetimitr_TR
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.titleHalkın bakış açısıyla belediyelerin markalaşması: Konya örneği
dc.title.alternativeBranding of municipalities from the public perspective: The case of Konya
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-20
dc.contributor.departmentSiyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10252791
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid579466
dc.description.pages108
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess