Browsing TEZLER by Author "Saka, Yavuz"
Now showing items 1-5 of 5
-
Fen bilgisi derslerinde kullanılan web tabanlı materyallerin kullanım amaçları ve etkinliğinin incelenmesi
Öztanrikulu, Mustafa (ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-12-07)Fen okuryazarı bireyler yetiştirmek üzere tasarlan mevcut fen bilimleri öğretim programı, bu amaca ulaşmak ve fırsatları artırmak, öğrencilerin öğrenme ortamlarını zenginleştirmek ve bilginin kalıcılığını sağlamak amacı ... -
Fen Bilgisi öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme süreçlerine dair inançlarının ve uygulamalarının fen bilimleri öğretim programı açısından değerlendirilmesi
Öztürk Çetinkaya, Feyza (ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-02-22)Mevcut Fen Bilimleri Öğretim Programı'nın amacı herkesin fen okuryazarı birey olarak yetişmesi şeklindedir. Fen okuryazarı bireyler, fen alan bilgilerinin yanı sıra bilimin doğası ve bilimsel süreçler konunda bilgi ... -
Fen bilimleri öğretmenlerinin araştırma sorgulamaya dayalı öğretim ile ilgili epistemolojik inançlarının ortaya konularak bu inançların sınıf içi uygulamalara etkisinin incelenmesi
Ordu, Serhat (ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019-10-30)Fen okuryazarı bireyler yetiştirmek üzere şekillenen fen bilimleri öğretim programında ifade edilen araştırma/sorgulamaya dayalı fen öğretim süreçlerine dair fen bilgisi öğretmenlerinin sahip oldukları epistemolojik ... -
Fen bilimleri öğretmenlerinin mühendislik, tasarım ve girişimcilik becerileri hakkındaki görüş ve uygulamaları
Mazlum, Şeyda (ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-12-01)Fen Bilimleri Öğretim Programı'nın temel amacı; fen okuryazarı bireyler yetiştirmektir. Genel amacı ise öğrencilere yaşam becerileri kazandırmaktır. 2018 yılında güncellenen Fen Bilimleri Öğretim Programı'nın ... -
Fen Bilimleri öğretmenlerinin öz yeterlikleri ile pedagojik hoşnutsuzlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Keklikci, Nesrin (ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019-10-10)Fen bilimleri eğitimi alanında son yıllardaki yenilenme çabalarının başarıya ulaşması için yapılan çalışmalarda öğretmenlerin yeniliklere adapte olabilme durumlarını etkileyen iki önemli değişken olarak öz yeterlik ve ...