Search
Now showing items 1-10 of 12
Psikolojik dayanıklılığın iş yaşam dengesi ve işe gömülmüşlük üzerine etkisi: Sağlık sektöründe bir araştırma
(2021)
Günümüz rekabet ortamında kuruma bağlı, aidiyet duygusu yüksek çalışanların varlığı, iş gören devir oranının düşmesi, örgütsel performansın, verimliliğin ve üretkenliğin artması açısından son derece önem arz etmektedir. ...
KOSGEB desteği alan bireylerin duygusal zekâ algılarının girişimcilik eğilimleri üzerine etkisi
(2021)
Değişen ve gelişen teknoloji ve teknolojinin etki altına aldığı piyasa koşullarında rekabetçi olabilmek ve sektörde ayakta kalabilmek adına girişimci bireylerin ilk olarak kendilerini, akabinde de dış dünyayı ve piyasa ...
Örgütsel adalet ve örgütsel güven algılarının örgütsel vatandaşlık davranışı üzerine etkisi: Yunak ve Çeltik ilçelerindeki ilköğretim ve ortaöğretimde çalışan öğretmenlere yönelik araştırma
(2021)
Yapılan bu araştırmada Yunak ve Çeltik ilçelerinde görev yapan ilköğretim ve orta öğretim kurumlarında görevli öğretmenlerde örgütsel adalet ve örgütsel güven algılarının örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkilerinin ...
Deneyimsel pazarlamada sosyal medya reklamlarının tüketici tutum ve satın alma niyetleri üzerinde etkisinin incelenmesi
(2022)
Gelişen teknoloji ile birlikte tüketiciler tarafından kullanımı aktif ve yaygın hale gelen sosyal medya platformları, artan rekabet ortamında işletmeler için de önemli bir hale gelmektedir. Tüketicilerin yeni ürün ve ...
X için tasarım metodolojileri: Türk tekstil ve hazır giyim işletmelerinde amprik bir araştırma
(2020)
Günümüzde özellikle uluslararası rekabette en önemli başarı faktörlerinden biri müşteri memnuniyetini sağlamaktadır. Müşteri memnuniyetinin sağlanması, müşterilerin beklentilerine cevap verecek nitelikte ürünlerin ...
Özel günlerde yayınlanan sosyal reklamların marka imajına etkisi ve sosyal pazarlama açısından değerlendirilmesi
(2021)
Toplumlar tarih boyunca bir değişim ve gelişim içerisinde var olagelmiştir. Bu değişim ve gelişim içerisinde işletmeler de değerlerini ve tüketici ile olan ilişkilerini çağa ayak uydurarak sürekli bir şekilde güncellemiştir. ...
Marka denkliği ile marka aşkı ilişkisinde ağızdan ağıza pazarlamanın aracılık rolünün incelenmesine yönelik bir araştırma
(2022)
Artan rekabet koşulları ile birlikte işletmelerde marka denkliği, marka aşkı kavramlarının önemi daha da artmıştır. Bu kapsamda, araştırmanın amacı, marka denkliği ve unsurlarının marka aşkı ile ilişkisini ve pozitif ağızdan ...
Muhasebe ve finansman alanında yapılan yüksek lisans tezlerinin incelenmesi: Bibliyografik bir çalışma
(2021)
Lisansüstü eğitimin önemli çıktısı olan tezlerin sayısı ve ele alınan konulardaki çeşitlilik, bilginin miktarı ve kapsamına dair durumun belirlenmesinde önem taşımaktadır. Bu çalışmanın amacı, Türkiye'deki üniversitelerde ...
Akıllı teknolojilerin yiyecek-içecek sektöründe uygulanması: Konya örneği
(2022)
Bu araştırmada Konya ilinde yiyecek-içecek sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin akıllı turizm teknolojilerini oluşturan nesnelerin interneti, mobil iletişim, bulut bilişim ve yapay zekâ teknolojileri uygulamalarını ...
Genişletilmiş Benlik Teorisinin lüks tüketim ve hedonik tüketim üzerindeki etkisini belirlemeye yönelik bir araştırma
(2021)
Bu çalışmada genişletilmiş benlik teorisi, lüks tüketim ve hedonik tüketim kavramları ele alınmaktadır. Genişletilmiş benlik teorisinin lüks tüketim ve hedonik tüketim üzerinde etkisinin olup olmadığını tespit etmek ...