Search
Now showing items 1-10 of 13
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde eleştirel düşünme düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada İlköğretim ikinci kademedeki altıncı sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin eleştirel düşünme düzeyleri ve eleştirel düşünme düzeylerinin; uygulanan Fen ve Teknoloji dersindeki başarı durumları, öğrenci ...
Fen ve teknoloji derslerinde kullanılan simülasyon yönteminin 7. Sınıf öğrencilerinin erişilerine etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmayla ilköğretim ikinci kademedeki 7. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde `Vücudumuzda sistemler' adlı ünitenin öğretiminde kullanılan simülasyon yöntemi ile geleneksel yöntemin öğrencilerin erişilerine ...
Bilim sanat merkezlerinde bilim birimlerinden destek alan üstün yetenekli öğrencilerin kendi okullarında fen ve teknoloji dersinde karşılaştıkları güçlüklerin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın temel amacı, Bilim ve Sanat Merkezlerinden destek alan üstün yetenekli öğrencilerin kendi okullarında fen ve teknoloji dersinde karşılaştıkları güçlüklerin değerlendirilmesidir. Araştırmanın örneklemini, ...
İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan bellek destekleyici stratejilerin öğrencilerin erişi ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, sözel bellek destekleyicileri temele alan İlköğretim 5. sınıf Fen ve Teknoloji öğretiminin, öğrenme ürünlerine etkisi incelenmiştir.Araştırmada deneysel yöntemin ön test ? son test kontrol gruplu modeli ...
İlköğretim 4.- 5. sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji ders kitabının öğretim boyutunu yapılandırmacı yaklaşıma göre değerlendirmeleri
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı yeni programa göre hazırlanan ders kitaplarının öğretim boyutuna ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesidir.Araştırmada betimsel yöntem kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini Ankara İli merkez içlerinde ...
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi ``kuvvet ve hareket`` ünitesinin öğretiminde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile yapılan öğretimin öğrenci başarısı ve fen ve teknoloji dersine karşı tutumu üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla, `Kuvvet ...
Fen ve teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma ilköğretim Fen ve Teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır.Araştırma 2010-2011 öğretim ...
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan yansıtıcı düşünmeye dayalı etkinliklerin bilimsel süreç becerilerinin gelişimine ve başarıya etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde uygulanan yansıtıcı düşünmeye dayalı etkinliklerin, öğrencilerin bilimsel süreç becerilerinin gelişimine ve başarılarına etkisini belirlemektir. Araştırma ...
İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları ile fen ve teknoloji dersi başarıları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
Bu araştırmada ilköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersine yönelik tutumlarına ve ders başarılarına cinsiyetin, sınıf seviyesinin, anne ve baba eğitim seviyesinin etkisi ve derse yönelik tutum ile ...
Probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi ?ısı ve sıcaklık? konusunda sahip oldukları kavram yanılgılarını gidermede etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersi ?Isı ve Sıcaklık? konusunda sahip oldukları kavram yanılgılarını gidermede etkisini incelemektir.Bu araştırmanın ...