Search
Now showing items 1-10 of 10
Bütünleşik pazarlama iletişiminde halkla ilişkilerin rolü: Konya gıda sanayi örneği
(2020-05-15)
İnsanlık tarihi kadar köklü bir geçmişi olan iletişim, tarihin tüm dönemlerine imzasını atmıştır. Sadece kişiler için değil, kitleler, toplumlar ve hatta dünya için ne denli önemli bir araç olduğu yadsınamaz bir gerçektir. ...
İhracata yönelik üretim yapan işletmelerde uygulanan pazarlama stratejilerinin rekabet gücüne etkisi: Konya ilinde bir araştırma
(2020-02-20)
İşletmelerin küresel rekabet dünyasında varlıklarını sürdürebilmeleri adına pazarlama stratejilerini uygulamaları gerekmektedir. Bu stratejileri uygulayan işletmelerin yeni pazarlara nüfus etmeleri, mevcut pazarların da ...
Eğitim hizmetleri pazarlamasında sosyal medyanın etkisi: Konya`daki devlet ve vakıf üniversitelerinin uygulamalarının karşılaştırılmasına yönelik bir araştırma
(2019-01-07)
Günümüzde sosyal, ekonomik ve teknolojik yapıda meydana gelen değişimler ve gelişmeler pazarlama ilke ve stratejilerinin değişimini ve gelişimini de zorunlu hale getirmiştir. Dolayısıyla sosyal medya insanların günlük rutin ...
Özel eğitim kurumlarında uygulanan pazarlama uygulamaları ve müşteri memnuniyeti açısından değerlendirilmesi (Konya ili alan çalışması)
(2020-04-03)
Küreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler, günümüzde sayıları hızla artan eğitim hizmeti sunan kurumları da etkilemiştir. Öğrenci ve velilerin rekabet ortamında bek-lenti ve ihtiyaçlarının artması, kalite algısının ...
Satın almada kişisel etkiler ve tüketici benlik tanımlamaları: Konya ilinde ampirik bir çalışma
(2018-08-06)
Günümüz toplumlarında tüketimin çok artması, tüketici tutum ve davranışlarından kaynaklanmaktadır. Pazarlama biliminin temel konularından biri de tüketici davranışlarıdır. Tüketici davranışlarından olan satın alma davranışı ...
Spor işletmelerine üye olan kişilerin üye olma ve üyeliğini devam ettirme nedenleri (Konya ili örneği)
(2018-11-04)
Bu araştırma; spor işletmelerine üye olan kişilerin üye olma ve üyeliklerini devam ettirme nedenlerinin belirlenmesi ve bu nedenlerin üyelerin tanımlayıcı özellikleri açısından incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. ...
Modern alışveriş merkezlerinin tüketici davranışları üzerindeki etkisi ve Konya ilinde bir uygulama
(2018-08-06)
İnsanın doğumundan ölümüne kadar yaşamın her aşamasında tüketim eylemi gerçekleştirmektedir. Günümüzde artan teknoloji ve çağdaş yaşam koşulları tüketim olayını daha önemli kılmaktadır. Tüketim olayını gerçekleştiren ...
İhracat performansını etkileyen faktörlerin pazarlama politikalarına etkileri: Konya otomotiv sektörüne yönelik bir araştırma
(2020-07-06)
Küresel rekabet ortamında faaliyet gösteren işletmeler yerel pazarları yeterli görmeyip dış pazarlara açılmak istemektedirler. İşletmelerin sürdürebilir büyüme amacıyla dış pazarlara açılmak için kullandıkları en etkin ...